Gå til innhold

FOLKENS!!!! vi har et forum som heter KRANGLESIDEN! bruk den til og krangle på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry til alle som blir fornærma nå, men jeg er personlig drittlei av at folk krangler og snakker dritt til hverandre på annenhver tråd nedover.

Har dere ikke noe positivt og si kan dere la være og si det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke fornærma...men hva legger du egentlig i annahver tråd?...ser en tråd jeg....

Skrevet

Poenget er at denne kranglingen må det gå an og få en slutt på....det er jo noe omtrent hele tiden! jeg er ikke den som åpner munnen min ofte på slikt, men jeg synes det er nok. De fleste som er her prøver og bli gravide, noen får det til og andre har problemer med det. For meg betyr det at vi ahr nok og tenke på fra før uten og måtte kikke gjennom 5 inlegg som bare er krangling før vi finner noe som kanskje er nyttig og interresant.

Kranglesiden er en fin side og krangle på er det jeg mener!

Skrevet

Helt enig.. er en grunn til at de har laget en sånn side. For de som ikke får ut frustrasjonen sin andre steder..

Skrevet

Fullstendig enig med deg..men d må være lov til å komme med ett syteinnlegg uten at folk skal lage krangel ut av det og:) men det no min mening

Skrevet

Det er jeg helt enig i. Alle kan ha dårlige dager og alle bør få lov til og gi utslipp for det!

Skrevet

Da er vi egentlig klinkende enig:)

Skrevet

Da er vi like blide og da! er ikke noe bedre enn det!

Har fulgt med på inlegga dine sussa.

Ønsker deg alt godt. Lykke til videre med alt, uansett hva du bestemmer deg for!

Skrevet

Hihi!

Kranglesiden! Er det noe som heter det og (ny her)? At jeg har gått glipp av noe sånt! Det skal jeg jammen tenke på neste gang jeg får lyst til å krangle litt! For en genial måte å bruke tida si på! Hihi! Ler meg ihjel!

Skrevet

glise.

rene hotell cæsar dette her. ha ha

måtte kikke på kranglesia.

fy f for mye teit folk krangler om.

men sånne r vel livet. ha ha ha

Skrevet

Hmm, mulig at det er jeg som er helt fjern, men jeg leser jo de fleste innlegg her.. og jeg skjønner ikke hva dette dreier seg om! Klaging og syting fra hvem da egentlig? De fleste her legger jo inn slike innlegg, om frustrasjonen man føler når man ikke får det til å klaffe etc.. Hmm..

Skrevet

Jeg syter vist hele tiden og forsurer siden....:)

Skrevet

vel, er ei jente som er blitt litt uthengt her på en måte.

tror hele innlegget her refererte til sussas situasjon.

vi andre synes ikke at hun slenger for mye.

sier seg jo selv at det er frustrasjon rundt all denne ventingen og prøvingen. he he

Skrevet

Og andre ting....men burde vel heller oppsøke en psykolog har jeg fortstått enn å dele mine tanker med mine "venner" her inne:)

Skrevet

nei nei nei sussa.

vi er her for deg.

liker å leke litt hobby psykolog jeg ;)

Så er det godt å få lov til å hjelpe litt. vet jo ikke heeelt om hjelpen min hjelper noe, men hjelp er det.

oiii, blei mye hjelp. ha ha

Skrevet

hihi;) Koslig at du føler det slikt..men er hovedaklig ute etter å prate å høre om andre opplever det samme som meg i grunn....Åssen det kan oppfattes negativt skjønner jeg ikke:)

Men det har jo roa seg nå så:)

Alle er happy!

Skrevet

Kan ikke dy meg..har fulgt med på dine problemer i en lang tid nå. Som du sier selv, "dine vennen", nettopp det. Ingen her inne kjenner deg ordentlig. Og de som har bedt deg oppsøke psykolog, har ment det i beste velmening. Ingen her inne kan hjelpe deg med dine personlige problemer som jeg ser du sliter med. det må du nesten få hjelp til av venner, kjente, familie eller fagpersoner.

og det er ingen skam i å søke hjelp i en psykolog når man er deprimert eller verden går i mot en, har gjort det selv, og det hjalp.

men ingen her inne kan erstatte hjelpen i "the real life"

vi er jo her for å gi hverandre råd og hjelp hverandre, men enkelte ting kan bli litt heavy.

Skrevet

Jeg ber ikke om at folk skal være psykologi hjelp heller jeg...har hovedsaklig spurt om ting som ang graviditet og mens.......

Og hvordan vet du at ingen kjenner meg her?......litt dumt å komme med en slik påstand.... hehe.. enig?

Jeg er her på samme grunnlag som dere andre..for å få støtte..og snakke skit som vi sier på trøndersk....at noen oppfatter dette som negativt og ønsker å trøkke meg ytterlige ned i søla får være deres prob....

mer ønsker jeg ikke å si om den saken.....Jeg tåler konstruktiv kritikk...men hvor går egentlig grensa mellom kritikk og hets/mobbing?

Klem... og ja jeg ser at du mener det godt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...