Gå til innhold

Hva er det med min lille Teodor da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teodor har i en ukes tid nå vært en het annerledes unge! Han gråter mye, sover urolig og sutrer i søvne, våkner og gråter, er skikkelig lei seg :(

Han virker overtrøtt når han skal sove, selv om han bare har vært våken i noen få timer. Før var han så enkel å legge, nå nekter han å ta smokken til og med.

Vi vet ikke hva godt vi kan gjøre for han, alt vi gjør blir galt :(

Han smiler i ett sekund for å så hylskrike i det neste :(

Hva kan dette være? Er det bare en fase? Tror ikke det er tenner, for der har det vært uendret status i 3 uker nå. Ikke er det magevondt heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det likt selv,men ikke så mye gråt lenger da! også begynner hun å gråte med eng gang hun kommer til noen andre,merkelig!!

tror det er en fase bare.

får han nok mat da?

tenner vokser i faser,tror jenta mi har begynt med det, hun gnager på knokene så der høres.

skulle ønske jg viste selv hva det var,ganske frustrende og ikke vite helt! håper noen som vet kan hjelpe oss.

håper det bedrer seg!:) tenker på dg

Skrevet

Takk snille deg :)

Gikk heldigvis kjempefint å legge han i kveld :) Han var så trøtt stakkars, sutret litt i et par minutter, så zzzzzZZ sov han :)

Våknet etter et par timer og fikk litt mat, lekte litt med en bamse, og der sov han igjen :) So far so good ;)

Håper natten blir god :)

Mat får han nok av ja, han får flaske og nan, så det er greit å følge med på :) Tror bare det er en fase jeg og, går vel over, men blir så lei meg når han er lei seg, knuser hjerte mitt :(

Ville pussig nok ha smokken sin i kveld også, ikke villet ha den på flere dager! Han er ikke helt seg selv, men det virker ikke som har har vondt noe sted, jeg har sjekket nøye!

Skrevet

tror nok også det er tenner, jeg!

Min gutt har også vært sånn nå i en uke ca. veldig slitsomt.. han gråter og gråter, vil ikke ha mat, men syns ikke at jeg ser noen tegn til tenner.. vi skal å ta polio-vaksinen i neste uke, da skal jeg spørre om tennene...

Skrevet

så fint at det gikk bra,føler med dg!:)

tenne vokser jo i forskjellige faser,så det kan hende de vokser inni der..hehe.. i natt/dag merket jg at kun gnagde litt på puppen,så jg tror jg har fått sare mitt.

både sambo og jg fikk tenner tidlig!

*klemmer*

Skrevet

Hadde en kjempefin natt, men dagen idag derimot :(

Han er så trøtt, men vil ikke / får ikke sove! Våknet halv 11 i formiddag og sovnet nå nettopp. Han bruker vanligvis å sove i 14-tiden, og igjen i 18-tiden, før han legger seg i 22-tiden.

Nå er alt bare helt snudd! Han gråter å gråter.... Vil ikke ha smokken når jeg prøver, men når pappa`n hans prøver så tar han den! Teodor har begynt å hate mamma`n sin....

Skal ta en tur innom helsestasjonen i morgen å høre litt med helsesøster... Skjønner ingenting!

Skrevet

Han hater ikkje mamman sin, stakkar jente, det må du ikkje tru!

Jenta mi har vert sånn i perioder og, pg det kan vere at han har tenner på gang, prøv med sånn bedøvende for gommene som man får på helsestasjonen!

Ellers kan det hende at han merker at du er lei deg og blir stressa for at han gråter, og dermed slapper av med pappan sin for kanskje han ikkje er så stressa?

Si fra ka helsesøster sa!

Går nok bra skal du se!

Skrevet

Hadde enda en flott natt, men han våknet en times tid etter at han hadde lagt seg ( sovnet på 30 sek ) og gråt så sårt :(

Tok han opp, fikk være litt oppe med oss, så la vi han igjen, han lekte litt for seg selv og sovnet uten en lyd. Sov hele natten gjennom :)

Smurte på gommene, selv om jeg ikke tror at tenner er årsaken, for det varierer sånn... Men så langt alt bra :)

Er veldig flink til å ikke være sint, lei meg eller stresset sammen med han. Tror nok at det bare er en fase, for nå er han så blid der han sitter i vippestolen og leker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...