Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Etter mye styr, og sjekking av diverse kræsjtester, og x-antall besøk i barneutstyrsbutikker, og atter testsitting og sjekk, så landet vi på "Best i test" setet BeSafe Izi Combi X1. Dette har scoret best på utallige tester og ligger hestehoder foran andre seter. Vi dro til Sverige og sparte en 1000-lapp, som har gått til helt andre innkjøp i nabolandet...:-) Etter masse styr og årnings, så var setet forsvarlig montert, og da oppdager mor det nesten utenkelige - VI HAR FÅTT FEIL FARGE!!!! Pappan ser ikke helt problemet, men det gjør selvfølgelig mamman;-) Ut igjen med dette setet, inn i butikken og bytte, de var bare søte altså. Og grunnen til at setet skulle byttes, var faktist først og fremst at det setet jeg hadde bestemt meg for hadde en ekstra polstring i setet, og kun det beste er godt nok for lille prinsessen må skjønne:-)) Så nå har vi ihvertall fått øvet oss på monteringen av setet, og om noen trenger hjelp til det, så er dt bare å ringe;-))
Ronja65 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 haha. synes jeg ser dere. Klart at det skulle være riktig farge:-)) Er forresten selv veldig opptatt av at barn skal sitte tryggest mulig.Har en kompis i ambulansen han sier at det faktisk sjeldent skjer alvorlige ulykker på små barn. Da de oftest sitter godt sikkret, bokovervent i bilen.Det er jo fint da:-))
Urtete Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Kun det beste er godt nok for små prinser og prinsesser - SÅ KLART!!! Og det innebærer også både ekstra polstring og riktig farge! SÅNN ER DET BARE! ;-))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Grattis! Er det rosa? Jeg vil også ha!!!! men ikke rosa så klart!
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Vi valgte også med ekstra polstring...selvfølgelig. Mitt er med blomstermotiv med ulike blåfarger på lys bunn. Veldig praktisk med lys farge kan man si...nope.... Men det er fint da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2006 He he, nei det er faktisk ikke rosa! Men stripete med gul som hovedfarge......tenk det da! Og så jeg som ikke kler gult engang! Det fordrer da at klattispappan alltid må sitte bak, for han kler det;-))
Reveenka Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Men du lar jo selvfølgelig ikke ungen få kjeks, boller, is eller annet klissete stæsj i bilen, bare for at det skal være ro og fred.....?..... c",) Hver gang vi av en eller annen grunn skulle ha ut det bakovervendte setet i bilen vår RAUSA det ut smuler og andre matrester nok til å holde en middels stor familiehund med mat ei uke.... Har vasket det noen ganger, men nå får det lille haigullet nytt trekk - så ser det nytt ut en stund, hvertfall!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 Å nei - er du helt tullerusk!! Her er alt bare nyvasket, lekkert og litt sånn blondeaktig ;-) JADDA:-))
Gummelillan Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 He, he. Ler så jeg triller her. Ser for meg Klættispappaen som nå er forvist til baksetet som den eneste i familien som kler gult ;-)))))))))
Reveenka Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Åh, et lite øyeblikk nå fikk jeg hjertebank..... men nå er jeg rolig igjen......pust ti ganger gjennom nesen, sånn ja, rooolig nå.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2006 Jammen........han er det altså!!! Han er mørk og vi andre er jo blonde!!! Det rare er at Hannah kler gult hun også.............hmmm..........er det sånn at genene blir vagere med alderen eller? Han er jo som kjent noen år yngre........Tenk om jeg får en mørkhåret datter a!!! Det er jo helt underlig å tenke på;-))
Gummelillan Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Jepp, Hannah blir mørk! Det tør jeg nesten sette penger på ;-) Synes jeg kjenner igjen farven fra egne unger. MIne jenter blir jo ganske blonde på sommeren, men med mørk bunn og blir nok ganske så mørke når de vokser til. Egentlig veldig praktisk da for de kler faktisk alt og DET skal jeg ikke påstå at de har fra meg ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2006 Dæggern altså, nå fikk jeg noe å tenke på... mørk ja........hmmm...............:-)) Men hun er veldig søt med de knallrosa, polstrede englevingene med sølvbroderi på, som jeg kjøpte idag ;-))
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Rart det der med farger. Min lille Tutt blir så gusten i gult! Men alle nyanser av rosa og rødt er hun helt skjønn i!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. november 2006 Hannah er kjempefin i gult hun, men det er jeg som overhode ikke ser ut i det:-)) Og som de sier "Alt kler den smukke", så akkurat smukk er ikke beskrivelsen på meg.....:-) Men absolutt på prinsessen vår;-))
phantomet Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer med nytt sete! Godt å høre at dere hadde en fin tur til Harry-land! litt ekstr monteringstrening kommer nok bare godt med skal du se!! *ler* Selvfølgelig må fargen være riktig!!! (Ref. kjøp av knall rød vogn, fint design...men ååååå så upraktisk...*ler*)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 15. november 2006 He he he, men lærer vi noengang mon tro? He he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå