Gå til innhold

En dag i Thyras liv.... nemlig dib treff hos sommerbarn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som om mitt fjerde barn har blitt en turbodatter som ikke har tid til noe som helst....Puhh... ALLT skal oppdages på en gang....

Foreks Leonora ligger og tenker og betrakter rolig verden rundt henne: MEN så kommer Thyra og hun lurer fært på???.... Hvordan Leonoras øye ser ut, samtidig som "jeg" dvs Thyra, tar leken fra pregnantas lille gull.

Men obs... der fikk jeg visst lit motstand, fordi hun tok nemlig leken tilbake.

Theodor blir lit nyskjærrig, krabber rolig bort, men passer seg godt for lille turbon som skal vise alle sine kunster på en gang...

Samtidig som Hannah tenker, hun der Thyra hun skal ikke komme her og komme her.... og viser hun også kan også sitte og stå med rumpen i været...

Stefan stakkars han får vannet fra vannglasset over bena sine, da han prøvde og komme nær turbodama...

Måka til phantomen han er godt plassert i baggen sin.... men der ligger han og lader opp til revansje for blåøyet som han fikk av Thyra da hun tilfeldigvis mister en leke i øyet hans på treffet gangen før..

Babyonboard sin lille gull hun sovner helt utmattet i lekegrinden til sommerbarns lille gullgutt.

De andre babyerne... ja de passet seg godt for turbon og koset seg laaangt unna den dama.(Som hennes mor kunde se da)

"TruboThyra" ja...hun sovnet godt i bilen på vei hjem...etter en opplevelserik treff hos sommerbarn:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, lille Thyra ja - hun lever akkurat her og nå - og det er jo herlig morsomt å se hennes livsappetitt:-) Her skal det leves - med maxfart:-)

Hun minner meg mye om Hannah i lynne, hun er også nysgjerrig og bestemt. Det er mye liv i en liten kropp ja;-)) Og mammaene får trim så det holder - nytter ikke å drikke latte`n i ro og fred her lenger nei:-))

Skrevet

Thyra er sulten på hva livet har å by på, og dette lille sjarmtrollet har ikke tenkt til å sitte og vente på det som daler ned i fanget... Bygget for opplevelser, fart og spenning!!!! Og SØT!!!!!!!! Bliren farlig dame, det der!

Skrevet

Thyra fikk Leonora til å skjønne at her må det litt mer action. I dag har hun begynt å ville sitte og ruller rundt ;-)

Gleder oss til å svømme omkapp i morgen!!!

Skrevet

Vi har alle litt å lære av den livsbegjærende Thyra... Aldri la noe stoppe en...stå på ditt,(ups,,,ikke mitt? jaja deilig å prøve likevel)

Måka skal bare lære seg noen knep, så kommer han sterkt tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...