Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren til venninna mi døde i dag av krybbedød... hun er nesten 7 mnd, skulle blitt 7 mnd om 10 dager... Hva skal jeg gjøre, hva skal jeg si/ikke si? Huff...

 

Hun er bruker her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så utrolig trist. Stakkars.

Jeg tror du bare skal være der for henne jeg, kanskje ikke si så mye men gi en klem og la henne snakke og ytre sine ønsker og behov.

 

Sender masse varme tanker og klemmer til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet hun ikke en sønn også? Før den lille jenta...? Det er så urettferdig... Kjenner at det er vanskelig å sove i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Det beste du kan gjøre er å vise at du bryr deg. Ikke vær redd for å snakke med henne. Hun trenger all den støtte hun kan få, og om hun ikke svarer på tlf, send en sms og si at du tenker på henne. Det er ingenting du ikke kan si, ingenting er galt. Fortielsederimot, er vanskelig å takle for en som har mistet.

 

En som har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg fikk også dette bekreftet i dag hvis det B og H vi snakker om her. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en blomst og gitt til B og H. De trenger all den støtten de kan får for de har det helt jævelig stakkars. Jeg griner og ngriner selv om jeg ikke kjente B så godt.

 

 

Så hvis at du er der for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...