Gå til innhold

hva syns dere?


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

Jente: Maren-Nathalie

Gutt: Bjørn-Victor

 

 

er egentlig litt usikker på guttenavnet, kunne egentlig tenke meg Bjørn-Alexander eller noe sånt, men samboer står fast på victor siden faren hans heter det (min avdøde bestefar heter Bjørn, derfor jeg vil ha det) Men begynner jo å venne meg mer og mer til tanken på Bjørn-Victor... er jo forsåvidt jeg som har bestemt det andre og han har sagt seg enig, så det er kanskje bare rett og rimelig at han får bestemme mellomnavnet om det blir gutt:)

 

nei nå datt jeg litt ut her:) det jeg lurer på er hva dere syns, om begge navnene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom gjerne med andre forslag også:) har ikke bestemt oss helt 100% enda... men har ikke funnet noe som er finere... så kanskje om det dukker opp noe helt fantastisk så er det mulig vi bytter mening:P

 

men foreløpig er det de vi liker best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren er et flott navn, men Nathalie liker jeg ikke like godt. Bjørn Viktor er et fint navn. Jeg ville skrevet Viktor med k, synes det blir litt rart med en c når førstenavnet er Bjørn. Også hadde jeg droppet bindestreken. Maren Nathalie og Bjørn Viktor ser mye bedre ut uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok victor med c siden det er det svigerfar heter:) bindestreken var ikke helt meningen... har ikke planer om å ha den med:) takk for forslag og synspunkter:) kom gjerne med fler:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjørn Victor synes jeg var fint, særlig med tanke på at det er oppkalling.

Maren er også greit, men Nathalie liker jeg ikke. jeg synes også kombinasjonen ble litt "rar". Et traust navn og et jålete navn om du skjønner hva jeg mener.

 

Hva med

 

Maren Elise

Maren Louise

Maren Anette

Maren Birgitte

Maren Victoria

Maren Christine

 

noen du likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker jeg... syns kanskje de fleste kombinasjonene er litt sånn bestemor navn... men likte Victoria og Christine...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Victor er fint. Nathalie og Maren kræsjer litt, synes jeg.

 

Maren Pernille

Maren Aurora

Maren Emilie

Maren Ulrikke

Maren Rebekka

Maren Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Syns maren dårlig lar seg kombinere med et mellomnavn på N. Det klusser seg til der to n-lyder møtes og blir til marenatalie. Hva med bare maren, eller mari natalie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk begynt å slå fra meg maren nathalie nå... og har jo forsåvidt god tid på å finne ut navn, men syns liksom det hadde vært greit å ha et par navn klare... hehe:P men maren nathalie har som sagt blitt mer og mer fjernt for meg etter hvert som jeg har fått smakt litt på det... men skal ha dobbelt navn da... hadde vært fint med litt hjelp... noe må jo jeg og gjøre for å få dagene til å gå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...