lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 Jente: Maren-Nathalie Gutt: Bjørn-Victor er egentlig litt usikker på guttenavnet, kunne egentlig tenke meg Bjørn-Alexander eller noe sånt, men samboer står fast på victor siden faren hans heter det (min avdøde bestefar heter Bjørn, derfor jeg vil ha det) Men begynner jo å venne meg mer og mer til tanken på Bjørn-Victor... er jo forsåvidt jeg som har bestemt det andre og han har sagt seg enig, så det er kanskje bare rett og rimelig at han får bestemme mellomnavnet om det blir gutt:) nei nå datt jeg litt ut her:) det jeg lurer på er hva dere syns, om begge navnene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Del Skrevet 14. november 2006 Jentenavnet er fint!!! Victor liker jeg også, så hvis du vil ha navnet Bjørn, synes jeg victor passer bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. november 2006 kom gjerne med andre forslag også har ikke bestemt oss helt 100% enda... men har ikke funnet noe som er finere... så kanskje om det dukker opp noe helt fantastisk så er det mulig vi bytter mening:P men foreløpig er det de vi liker best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 14. november 2006 #4 Del Skrevet 14. november 2006 Hva med Paul Viktor Maren Sofie eller Anne Katrine Bjørn Viktor er også ok, men likte ikke Maren-Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 14. november 2006 #5 Del Skrevet 14. november 2006 Maren er et flott navn, men Nathalie liker jeg ikke like godt. Bjørn Viktor er et fint navn. Jeg ville skrevet Viktor med k, synes det blir litt rart med en c når førstenavnet er Bjørn. Også hadde jeg droppet bindestreken. Maren Nathalie og Bjørn Viktor ser mye bedre ut uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 14. november 2006 blir nok victor med c siden det er det svigerfar heter:) bindestreken var ikke helt meningen... har ikke planer om å ha den med:) takk for forslag og synspunkter:) kom gjerne med fler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 15. november 2006 #7 Del Skrevet 15. november 2006 Bjørn Victor synes jeg var fint, særlig med tanke på at det er oppkalling. Maren er også greit, men Nathalie liker jeg ikke. jeg synes også kombinasjonen ble litt "rar". Et traust navn og et jålete navn om du skjønner hva jeg mener. Hva med Maren Elise Maren Louise Maren Anette Maren Birgitte Maren Victoria Maren Christine noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 15. november 2006 er ikke helt sikker jeg... syns kanskje de fleste kombinasjonene er litt sånn bestemor navn... men likte Victoria og Christine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #9 Del Skrevet 15. november 2006 Bjørn Victor er fint. Nathalie og Maren kræsjer litt, synes jeg. Maren Pernille Maren Aurora Maren Emilie Maren Ulrikke Maren Rebekka Maren Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 15. november 2006 jeg tror nok jeg i så fall vil beholde Nathalie... hvis jeg skulle ombestemme meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 16. november 2006 #11 Del Skrevet 16. november 2006 Liker ingen av kombinasjonene!!!! Men Maren, Bjørn og Viktor er fine navn hver for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 17. november 2006 #12 Del Skrevet 17. november 2006 Kjenner en Bjørn Victor... Han er en kjekk ung mann med et stødig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #13 Del Skrevet 17. november 2006 Bjørn Victor er fint, liker ikke Nathalie.. Bedre uten h.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. november 2006 #14 Del Skrevet 18. november 2006 Syns maren dårlig lar seg kombinere med et mellomnavn på N. Det klusser seg til der to n-lyder møtes og blir til marenatalie. Hva med bare maren, eller mari natalie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 20. november 2006 #15 Del Skrevet 20. november 2006 Synes ik de to jentennavnene passet sammen. Ellers liker jeg ik Maren så godt heller. Nathalie synes jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 21. november 2006 har faktisk begynt å slå fra meg maren nathalie nå... og har jo forsåvidt god tid på å finne ut navn, men syns liksom det hadde vært greit å ha et par navn klare... hehe:P men maren nathalie har som sagt blitt mer og mer fjernt for meg etter hvert som jeg har fått smakt litt på det... men skal ha dobbelt navn da... hadde vært fint med litt hjelp... noe må jo jeg og gjøre for å få dagene til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå