Gå til innhold

termin ca 2. juli 2007 - noen fra Kløfta/omegn?


blå tulipan

Anbefalte innlegg

Hei alle samme.

så mange som får juli-barn. Noen som har noe spes plager ennå? jeg merker jeg har skikkelig vondt i puppene, og tisser litt oftere. Er litt øm i magen også, men har fått høre at det kan komme av bakovervendt livmor... Begynner å ane littegrann av kvalme... Enn dere? Er det noen som har fått time til ultralyd? Hørte at det kom i ca uke 19, er ikke det litt sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!! jeg bor på lørenskog. har faktisk en gravid venninne på kløfta!

jeg har ikke termin før 22 juli så det er lenge igjen!! jeg har kjempevonde pupper.... litt trøtt.... mens smerter og har fått urinveisinfeksjon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er flere med skikkelige vonde pupper... er hun langt på vei da, hun venninen din er hun langt på vei eller?

 

så du har vondt i magen du også? har du fått noe time til ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hun er 21 uker nå.....

jepp, føles akkurat som mens smerter... helt normalt tydligvis.... livmoren strekker seg.....

jeg har fått første legetime 19 desember.... ul er vel ikke før uke 17 eller 18 så det er jo en stund til... har du fått time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått time til lege 12 desember, og hørte av "telefondamen" på helsestasjonen at ul var i ca uke 19.........stønn.....

 

det er jo en evighet til, og jeg er skikkelig utålmodig allerede!

er det ditt første barn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp mitt første barn... tok over 1 år å bli gravid... så dette MÅ gå bra!!!!!

er veldig redd for å miste.....

jeg er også veeeldig utålmodig.... er jo bare snart 5 uker på vei... tiden går kjempesakte... vil at det første 12 ukene skal være over... vil fortelle alle at jeg er gravid, klarer nesten ikke å la være å fortelle.... sprekker snart!!!

har hørt at ul er mellom uke 17 og uke 19......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du ikke fortalt det til noen ennå? jobber du? i så tilfelle har du sagt i fra på jobben? Det har nemlig ikke jeg, er jo bare 8 uker på vei. Men gruer meg litt til å informere om dette da jeg ble fast ansatt i mai i år!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare sagt det til 2 venninner, de er også gravide begge 2 så jeg måtte fortelle de.....

skal si det til mamma og pappa neste helg, da kommer de hit....

Har ikke sagt noe på jobben nei... har dessverre ikke fast stilling, går i et vikariat som går ut i august, så jeg har ikke noe å komme tilbake til... vt ikke helt hva jeg skal gjøre med det.....

hvem har du fortalt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare den nærmeste familien, mamma,pappa, søster osv. Jeg var i nesten samme situasjon som du er i med andre mann. Jeg sykemeldte meg litt før og man får jo svangerskapspermisjon allikevel med de 6 beste betalte månedene du har hatt de siste 10 månedene selv om du er vikar eller fast eller vikariat eller uke til uke oppdrag..

 

Jeg var sykemeldt ca 6 måneder før jeg fødte, som resulterte i at jeg kunne være hjemme i tilsammen 1 1/2 år eller 1 år og 4 måneder avhengig av om man vil ha 10 måneder svangerskapspermisjon med 100 % lønn eller 12 måneder med 80 % lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange barn har du?

hvor gammel er du?

 

jeg er 27, 28 i desember... sambo er 36, han har en sønn på 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 har 2 gutter fra før, en på 12 og en på 3 som herjer i stua for øyeblikket. Er samboer med en på 31 og han har bare han på 3 fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...