Ainona Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg sluttet med p-pillen for over 2mnd siden, ingen tegn til mensen, hva skjer? Ennå ikke fått mensen etter at jeg sluttet med pillen, vi prøver å få barn, ingen postitive tester ennå, ingen mensen heller etter at man slutta med pilla, uregelmessig mensen? Noen som har vært borti lignede? Hva skal vi gjøre? Noen gode råd og tips? Dette er svært frustrerende for oss begge to .. og like skuffa blir vi hver gang vi tester og får negativt.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 hei hei. flere som har opplevd det at kroppen bruker laaang tid på å komme igang igjen etter pilleslutt, men fortvil ikke gå til fastlegen fin å få en rekvisisjon til en gynekolog. da får du helt sikkert en pergokur som hjelper kroppen igang med en eggløsning igjen Lykke til!! Det ordner seg vettu
Ainona Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 langt tid bruker kroppen ca på å komme igang igjen?
camelia4årpåvent Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hei Ainona! Det er kjempe vanlig å ikke få igjen mensen på en stund. Da jeg sluttet på pillen sist, vel og merke midt i et pillebrett (ikke særlig lurt), kom ikke mensen tilbake, så jeg dro til legen etter 5 måneder.. Jeg fikk noen hormon piller, og etter en uke eller noe sånt fikk jeg mensen tilbake igjen. Dette skjedde i Latin Amerika, men jeg vil tro leger her i Norge også gir ut slike piller. Uansett, så anbefaler jeg at du tar en prat med legen din. Lykke til!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 det er vanskelig å si når man får igjen mensen. enkelte kvinner får den med en gang de er ferdige med pillen, mens andre venter mange mange mnd. like greit å ta seg en tur til legen og proppe i seg litt hormoner for å få fortgang i ting. iallefall hvis du har planer om barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå