Gå til innhold

Sluttet med p-pilla for over 2mnd siden, ingen tegn til mensen, hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillen for over 2mnd siden, ingen tegn til mensen, hva skjer? Ennå ikke fått mensen etter at jeg sluttet med pillen, vi prøver å få barn, ingen postitive tester ennå, ingen mensen heller etter at man slutta med pilla, uregelmessig mensen? Noen som har vært borti lignede? Hva skal vi gjøre? Noen gode råd og tips?

Dette er svært frustrerende for oss begge to .. og like skuffa blir vi hver gang vi tester og får negativt. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

flere som har opplevd det at kroppen bruker laaang tid på å komme igang igjen etter pilleslutt, men fortvil ikke :)

gå til fastlegen fin å få en rekvisisjon til en gynekolog.

da får du helt sikkert en pergokur som hjelper kroppen igang med en eggløsning igjen :)

Lykke til!!

Det ordner seg vettu :)

Skrevet

langt tid bruker kroppen ca på å komme igang igjen?

Skrevet

Hei Ainona! Det er kjempe vanlig å ikke få igjen mensen på en stund. Da jeg sluttet på pillen sist, vel og merke midt i et pillebrett (ikke særlig lurt), kom ikke mensen tilbake, så jeg dro til legen etter 5 måneder.. Jeg fikk noen hormon piller, og etter en uke eller noe sånt fikk jeg mensen tilbake igjen. Dette skjedde i Latin Amerika, men jeg vil tro leger her i Norge også gir ut slike piller. Uansett, så anbefaler jeg at du tar en prat med legen din.

Lykke til!

Skrevet

:)

det er vanskelig å si når man får igjen mensen.

enkelte kvinner får den med en gang de er ferdige med pillen, mens andre venter mange mange mnd.

like greit å ta seg en tur til legen og proppe i seg litt hormoner for å få fortgang i ting. iallefall hvis du har planer om barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...