Felix&Lurifax Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 kan ikke de som vil være anonyme? spiller det noe rolle?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 jo, selvfølgelig, er bare tungvint i noen innlegg hvor det er en drøss med anonyme - vanskelig å skille hvem som sier hva hvis det f.eks blir en debatt. og så er det så mange som er så utrooolig frekke og dømmende når de har en anonymknapp å gjemme seg bak, og det er vel derfor anonym-knappen oxo har fått et dårlig rykte. men d er jo opp til hver enkelt det, om de vil bruke den eller ei, jeg skjønner bare ikke poenget med det i visse sammenhenger... men de har vel sin grunn ;o)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Alle kan være anonyme- men, når du ikke tør å stå for ditt eget innlegg engang, så ikke vent att jeg tar deg på alvor.
*bubbs* Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg syns VIRKELIG at dette må være det riktige stedet å ha en anonymknapp. Det er jo ikke alle som er like frimodige når de vil stille spørsmål knyttet opp mot seksualitet. Skjønner ikke problemet med anonymknappen nei...
Snupp72 Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Greit med anonymknapp så lenge den ikkje blir brukt til å sjule seg bak når ein slenger dritt. Då må ein kunne vere dame til å stå for det ein meinar.Er jo ikkje alle som er frimodige til å spør om intime ting, og då syns eg det er greit å ha ein anonym knapp.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jo klart att om folk stiller sps. de syns er pinelige eller lignende, så er anonymknappen go og ha. Men det er nok ikke de anonyme, folk irriterer seg over. Er for eksempel mange anomyme som direkte anngriper andre brukere på dette forumet, og tror det er denne bruken av anonymknappen folk vil til livs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå