Mamma til to! Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Er det vanlig å spandere frisør time på forloveren på bryllupsdagen?
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg har hørt begge deler. Min forlover betalte sin frisørregning selv, hun insisterte på det. Har også hørt at noen brudepar betaler kjolen til forloveren, men det gjorde vi heller ikke.
Lille jente Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Tror egentlig det er ganske vanlig begge deler. Om du betaler frisørregningen er jo det fantastisk snilt av deg, men lar du vær så tror jeg nok ikke forloveren din kommer til å reagere på det. Det er jo tross alt mange utgifter ved et bryllup. Så hun forstår helt sikker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå