Gå til innhold

aversjon?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevt å miste følelsene for mannen/typen i sv.skapet? Jeg takler ikke min og det har jeg ikke gjort siden jeg ble gravid! Er nå i 7 mnd, og begynner å bli ganske bekymret. Alt med han irriterer meg, når jeg ser på han ser jeg bare feil! Hvis noen har opplevt dette , please svar, det hadde vært en lettelse! Håper jo at følelsene kan komme tilbake en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tyvärr är det nog precis det jag har upplevt. så sorgligt, så påfrestande, så jävla synd om honom också...

men jag vill absolut inte göra slut egentligen, även om det ofta känns som enda möjliga scenariot, för jag anar att det är så otroligt bundet till gravid-känslorna i övrigt. för mig har det blivit lite bättre mot slutet, är i mnd 9 nu, för nu syns det så väl på hur pass gravid jag är och det skapar mindre problem mellan honom och mig. men shit va jag hoppas att de kommer tillbaka (känslorna) för jag var ju så kär innan...

jag har två väninnor som fått barn och deras killar sa att de båda förändrades (kvinnorna alltså) nästan direkt efter födseln. jag kan tänka mig att dels ändras ens hormoner helt radikalt och dels får man sin bäbis i armarna, och kan äntligen se nåt gott i och med den där mannen...:)

lycka till, jag vet hur du har det.

tillfälligt anonym da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...