Urtete Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hurra, i dag skal sambo hente barna i barnehagen! I tillegg har han lovet at han skal lage middag!! DET er luksus i hverdagen det! Gleder meg til å dra fra jobb i dag!:-))
moffi Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Så deilig, da! Nyt det! Det fortjener du sikkert:)............minst.
Urtete Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 ÅJAAA, hadde jo selvfølgelig fortjent MYYYYE mer - egentlig! :-/ Nei, vi må nyte sånne småstunder med luksus!!!!:-)))))
moffi Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Yes! Mente bare at jeg tror du er en veldig snill dame som gjør mye for dine rundt deg:) Men helt klart;små øyeblikk-stoooor glede. Det er sånn livet er det!
Urtete Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 Ja, og så blir livet så mye lettere hvis man nyyyter de små-små øyeblikkene også!!!!!! Og takk for at du tror jeg er snill - jeg gjør virkelig mitt beste....... (i alle fall for det meste...) )
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Jeg må da jammen leve et forferdelig lukseriøst liv!!!! Samboer både kjører og henter i barnehagen OG lager middag hver dag han! (jegeretbortskjemtlitelatesel....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Heldige du! Kos deg, håper du får noe godt!!!!!
Trollmora Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Kos deg i luksus-svingen du! Måtte det svinge med litt mer og oftere luksus for de som ikke forventer for mye )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Det er de små ting som virkelig gleder:-))) Ha en fin kveld Urtete:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå