Gå til innhold

Noen her som har hatt et svangerskap HELT UTEN plager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som aldri har vært plaget med no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan nok ikke peke meg selv ut der nei..

Men har en venninne som fikk i vår. Hun hadde ikke en plage, og da mener jeg ikke en eneste en.

Drakk nesten 1 liter vann før hun la seg, men sto aldri opp på do om natten. Den imponerer meg!!

Men, hun fikk igjen når babyen kom ut. En skikkelig vriompeis, men en veldig søt vriompeis da.. ;o)

Skrevet

ok:p hehe..

for jeg er i uke 35 når og aldri hatt så mye som EN plage...

kun halsbrann i ny og ne...

Skrevet

Jepp, første sv.skapet mitt gikk helt uten noen plager ;o)

Skrevet

får vel bare prise meg LYKKELIG:D

Skrevet

Tja... Jeg skal nok ikke klage. Litt halsbrann av og til, er i uke 31 nå og kanonform og det har jeg vært hele tida. Bank i bordet!

Skrevet

ja, vi får *bankeibordet* sammen:D

Skrevet

Første svangerskap var totalt plagefritt bortsett fra halsbrann, så jeg tok det ikke helt på alvor, tror jeg. Jobbet til riene begynte (selv om jeg offisielt var i permisjon), og endte opp med fire døgns fødsel og var totalt utslitt i tre måneder etterpå. Denne gangen merker jeg at jeg har mindre å gå på (aktiv toåring kan ha noe med saken å gjøre) og gleder meg _veldig_ til å gå ut i permisjon over jul. Da skal jeg dulle med meg selv, da!

Skrevet

Har heller ikke hatt noen spesielle plager egentlig. Var litt småkvalm i begynnelsen, men kastet aldri opp. Nå på slutten får jeg vondt i ryggen når jeg støvsuger, men det går fort over. Og de to siste ukene har jeg hatt litt halsbrann om kvelden. Har vært veldig heldig :) Nå gjennstår bare fødselen!! Håper det skjer snart :)

Skrevet

men hadde dere/har dere store mager?

Skrevet

Lå midt på SF-mål-streken hele veien, men er så lang i livet at jeg nok så liten ut. Det som var mest plagsomt sist (og ser ut til å bli det igjen) var alle som mente at jeg _måtte_ ha bommet på terminen og hadde _minst_ en måned igjen. Harumph!

Skrevet

SÅNN er det med meg og.. jeg ligger godt over den røde streken på SF målet... men magen er da ikke stor for det...

Skrevet

Nok en grunn til å ikke stresse med det. Fikk til og med høre av JM at ungen nok var liten, han var 52 cm og veide 4200g, 39 cm i hodeomkrets. Såselv proffene kan ta feil når de bare ser på en mage! Kos deg med problemfritt svangerskap hvis du er så heldig, det er jo kjempebra!

Skrevet

Jeg har hatt minimalt med plager dette svangerskapet, utenom trøtthet og litt halsbrann av og til. Hadde det ikke vært for magen og alle sparkene så hadde jeg ikke visst at jeg var gravid... Føler magen er stor, men ligger midt på kurven på SF-målet. Sist gang lå jeg litt over gjennomsnittet på kurven, men småen var bare 3300gram da han ble født.

Skrevet

Jeg har også vært utrolig heldig, ikke kvalm, litt trøtt et par uker i sommer. Trodde jeg skulle få bekkenløsning men det ga seg, så jeg har i grunnen ikke noe å klage på:) Litt tungt nå selvfølgelig men det skulle da i grunnen bare mangle.. (uke 34)

Skrevet

Heldige dere:-( urettferdig... Er ikke sint, men utrolig misunnelig altså..................................

Skrevet

Mine 3 første var helt topp. Null plager.......

Dette svangerskapet har jeg fått alt. Hihi

Skrevet

vi reagerer vel bare alle helt forskjellig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...