Gå til innhold

Fikk stukket hull på 3 cyster, så imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg begynne å stikke. Dobbel dose spray hadde ikke minsket dem, så det ble stukket hull og sugd ut væsken akkurat som egguthenting bare uten smertestillende....men det gikk greit. Det som bekymrer meg litt nå er at dosen puregon er økt fra forgjegang. Så nå skal jeg ha 300ie + dobbel dose spray.... Noen som har hatt dette? Får håpe det blir flere egg da og kanskje noen på frys, hadde 250ie forgjegang og hadde da 11 eggposer men 5 var tomme og bare to egg ble befruktet og satt inn. Vel, vel en spennende tid i møte.... Lykke til alle sammen, nå skal trenden snus og mange babyer i 2007 skal komme til verden fra oss her inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes vondt ut å stikke hull på de cystene..

Men ville bare ønske deg lykke til!

Håper det går vegen for deg nå!

Klem fra

Skrevet

Tusen takk!! Litt vondt var det, men som de sa de skulle jo ikke rote rundt slik de gjør etter egg. Siden jeg fikk vite at jeg ikke fikk noe og jeg måtte vente 45 min, så var jeg på apoteket og hentet ut medisinen og kjøpte en eske paracet, hvor jeg tok 2 stk, men de hadde fått liten tid til å virke....det var avslapping å pusteteknikk og det å klare det kommer vel godt med senere ,om vel 10 mnd forhåpentligvis!?

Skrevet

Høres ikke noe godt ut å stikke hull på cyster, men man tåler ganske mye når man vet at det lokkes med en liten baby i andre enden :-/

Jeg gikk opp fra 175IE til 300IE for 5 dager siden, men fra å spraye 5 ganger til 4 ganger om dagen.

Hos meg ser de kun 3 egg hvorav det ene ser ut til å ta litt overhånd, så er vi heldig får vi ut ett egg som kan brukes..

Satser på baby i 2007 jeg også..

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...