Gå til innhold

er SÅ trøtt


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i min 8 svangerskapsuke å er så trøtt at jeg sovner nesten hvor som helst.Har kvalmebølger hele dagen å noen ganger kaster jeg opp.. Har ikke lyst på mat, men må spise jamt hele dagen for å ikke bli slapp å enda mere kvalm. Er det flere som har det slik? Magen min er så stor at jeg har ikke mulighjet til å bruke buksene mine lengre og det er frustrerende, det er jo så tidlig enda.. Tanken på om jeg venter to barn har vært der, men hva er vell sannsynligheten for det? Må vel også siest at dette er mitt tredje barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. har d slik jeg oxo, er fryktelig trøtt hele tiden og kvalmen er i bølger fra jeg står opp til jeg legger meg... blir ikke mye ro heller når man har barn fra før.jeg har en på 16 mnd så d er fult kjør stort sett hele dagen, å da kjenner jeg kvalmen og svimmelheten exstra godt. er bare 6 uker på vei jeg da.. prøver å spise regelmessig,men d jeg får i meg fortiden er boller,salt kjeks,salt pålegg,salt middag osv.kan ikke være noe kvalmene middager for å si d slik. håper d går over snart..

 

Lykke til videre så håper jeg du blir i bedre form =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...