Gå til innhold

andre me dr.brown flasker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei

vi har begynt å bruke dr.brownflaskene, er veldig fornøyde utenom en ting, det står på bruksanvisningen at man ikke kan koke flaskene(utstyret, kun smokken) og dette liker jeg ikke!!

andre som har kokt eller koker flaskene regelmessig? har d gått greit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble Dr. Brownflaskene kokt omtrent daglig i 5mnd, gikk helt fint. Men hvis du har oppvaskmaskin så trenger du ikke koke flaskene i tillegg:) (bare smokkene som ikke skal i maskina)

Skrevet

flott, da kommer jeg til å koke dem litt innimellom!!:)

kokte du alt tilbehøret og??føler liksom ikke d blir skikkelig rent inni rørene uten koking!!

Skrevet

har også kokt flaskene. bare pass på at du rengjør det hullet i luft røret så går det fint :) gjore det her i allefall...

Skrevet

Jepp, pleide å koke de andre delene også.

Skrevet

Skal de ikke kokes? Må innrømme jeg ikke har lest bruksanvisningen, men koker flaskene hver gang småen har drukket av de.. Men har ikke brukt de så lenge da..

Skrevet

nei, det stod i bruksanvisningen at de ikke måtte ha mer enn 60grader!! er jo litt idiotsik når det er utstyr til spebarn!

Skrevet

Jeg har kokt flaskene for hver eneste gang de har blitt brukt...og det har gått greit hittil...eller...2 flasker har begynt å flasse...:( de resterende 7 flaskene er som nye:)

Skrevet

jeg koker alle delene, ingenting har blitt ødelagt.

Skrevet

Har aldri lest bruksanvisningen, heh ;)

Har kokt flaskene hele tiden, Teodor er snart 5 mnd. Går så fint så, noe av merkene på flaskene forsvinner litt, men....

Utstyret holder kjempebra! Passer bare på å kjøpe nye smokker ganske ofte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...