moderen Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 nok kaffe og sukker i verden til å holde meg våken for tiden, tror jeg... Like før jeg må gå over til mat... Gjøre som minsten - spise hver 4. time, sove imellom... Skal tro om jeg får 4-åringen tilbake i den rutinen???
Trollmora Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 I don`t think so ) Men hvor mange sånne små økter klarer du å putte inn i dett døgn da? Ingen andre som kan se til Vidunderet en liten stund sånn at du får en skikkelig soveøkt? Når jeg tenker tilbake så var det nok det som var mest slitsomt, mangel på søvn er helt forferdelig.
Maud Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Du får låne bort 4-åringen så ofte du kan sånn at du kan sove litt på dagtid. Det er utrolig slitsomt å ikke få nok søvn.
phantomet Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Da er vi to som har det slik. Idag var jeg på shopping med Gummelillan...og gjespet som besatt i flere timer...selv om det var superhyggelig!
På'n igjen Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Skjønner hva du snakker om.. Oscar spiser hver andre time, også på natta. Går rundt som en zombi for tiden. Beundrer virkelig dere med flere små som klarer å gjennomføre dag etter dag uten å knekke. Selv har jeg to store barn og kan legge meg ned sammen med jr. men gjør jeg det? Nei, er jo så mye annet som må gjøres på den korte stunden han sover...
Reveenka Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Øverst på lista mi står det SOVE!!! Haigullet er våken to - av og til tre- ganger hver natt, og i dag tidlig sto gubben opp først og startet med påkledning og frokost til alle fire mens jeg fikk ligge bare bittelitt og kvinne meg opp til dagens utfordringer... Mens jeg lå der, tenkte jeg på hvor deilig det hadde vært å bare blitt der hele dagen. Dra dyna godt opp over nesa og slumre til jeg ikke gadd mer - DA skulle jeg stått opp. Men nå er dagen godt i gang, haigullet strever med tenner og vil slett ikke ha noen liten lur, jeg må rekke å handle noen strømpebukser og bukser til nestensyvåringen som vokser ut av klærne nesten fra måned til måned - og så er det henting på skole, barnehage, lekselesing, middag, kjøring til allidretten med neststørste og hennes venninne, hjem til barnetv, kveldsmat når allidrettjenta blir kjørt hjem av venninnens mor, legge alle fire. Puh. Lurer på åssen det blir å begynne å jobbe? Rene ferien tenker jeg... Så shiner jeg huset, lager en velsmakende liten rett til gubben som jobber sent og er hjemme ved ni-tiden, før jeg tar på meg neglisjeen og danderer meg til rette i sengen.... Forresten, stryk siste avsnitt. Så lar jeg rotet flyte, og trekker pusten mens jeg slenger meg på sofaen. Gubben får ta seg ei brødskive når han kommer, og når jeg legger meg skal jeg zzzove.... c",) Men først: Avgårde! Heisveis! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå