Gå til innhold

Litt sykt litt større barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet EldsteMann på 4 litt før 6 og klaget på at han var kvalm. (vanligvis sover han til halv 8)

Etter jeg sto opp hadde han to små diareuhell i buksa si og dermed er det duket for en"HjemmefraBarnehagenDag".

Han var med LilleSnupp til dyjelegen (Øyelege) og leverte henne i barnehagen. Resten av tiden har vi kost oss med ny cd med Pulverheksa og de små legoene som han fikk til jul (men som har stått på "VentTilDuBlirLittStørreVennenMinHylla".

Så til kjernen da: Guttungen kastet opp for en uke siden og har sagt flere ganger siden da at han har vonr i magen. Hvor lenge varer egentlig en sånn sjau?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan faktisk vare rundt 10 dager.

Stakkars gutten din, håper han kommer seg snart, da.

Skrevet

Dessverre kan en sånn sjau vare lenge eller kanskje den bare kommer tilbake? Her i huset hadde vi en høst der storebror kastet opp i flere uker i strekk. Ikke hele tiden da, men de hadde fått et magevirus i barnehagen som de byttet på å holde liv i...

Håper din gutt er ferdig med det i morgen!

Skrevet

Jeg har opplevd mange ganger med ungene at omgangssyken starter med oppkast for deretter bevege seg nedover "kanalen" med diare. Kan ta sin tid før bakteriene/viruset er helt borte. Bare pass på at han får i seg nok væske. Det går over serru... med tid og stunder! :)

Skrevet

Ville egentlig bare si god bedring jeg da.....

Skrevet

TAKK!

Nå reiser jeg bort med jobben ett par dager, så da får vi se om Trollfar må være hjemme :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...