Gå til innhold

dere trenger ikke heie likevel... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller rettere sagt, joda - men jeg har dumma meg ut og meldt meg opp til en annen eksamensform. jeg har meldt meg opp til skole eksamen, og skal neste mandag lire av meg ett eller annet i løpet av tre timer... hjelp.! jeg måtte gråte litt, for er det mulig å være så fjern. når skal jeg lære å gjøre ting ordentlig da? aldri?????????

jaja... dere får heie på lesing i stedet for skriving da...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alltid like lett, men det er vel ikke annet å gjøre enn å krumme ryggen og gå på med dødsforakt....

Vi sitter her på sidelinja og heier, you`ll never walk alone..

Skrevet

Uff da, så dumt! Men jeg er sikker på at du fikser det også dritgrei:-)

Trøste trøste trøste.................:-)

Skrevet

Neiognei! Men jammen bra du oppdaget det nå og ikke til mandag! Aldri så galt! Nå rekker du fint å lese på det du skal - og så triller det fornuftige ord ut av munnen din på eksamen.

Men skal du snakke i tre timer? Det er jo rene doktoravhandlingen, det... c",)

Da jeg leverte hovedoppgaven min på videreutdanningen for snart to år siden, husket jeg feil eksaminandnummer - så jeg trodde oppgaven min hadde fått en treer i stedet for en toer - og dermed holdt jeg på å møte opp til feil tidspunkt til høringen også... Heldigvis oppdaget veilederen min i ellevte time(dagen før, jeg sier ikke mer).... at jeg hadde tenkt å møte opp 13.30 istedet for 11.00. ........

Sånn! Nå er du klar for nye utfordringer!

Heia!

Skrevet

Heia heia!

Tenker det går bra det også lille venn!

Bare hiv deg over bøkene du, lese,lese, lese. Husk at vi er ett helt gjeng som heier på deg og vet at du klarer dette!

heia lese, heia lese, heia lese :o)

Skrevet

hei du, det er godt å se at det ikke bare er meg som ser litt skjeivt, da mister jeg liksom ikke helt motet...

neida jeg skal ikke snakke i tre timer,, jeg skal skrive... det er en kort og liten skoleeksamen... det som for tre år siden var en sekstimerseksamen er nå kortet ned med tre timer, men kravet om innhold på eksamen har ikke gått ned... heia sparing.

men jeg skal klare å stå, også skal jeg kalnkje klare å gjøre det litt bedre enn bare å stå... men noen A-kandidat har jeg aldri vært ;-)

Skrevet

det er godt å se at dere omstiller dere fra den ene heieformen til den andre på kun kort tid - takk takk takk he he....

Skrevet

Det er aldri unødvendig å heie. Antar du har spart på all heiingen i en boks du kan åpne når du sitter på skolebenken og skal lire av deg all kunnskapen. Fordelen med skoleeksamen er at man blir ferdig med det i løpet av noen timer og så er det ikke nødvendig å referere riktig...

Litt fjernt ja, men du oppdaget det jo i tide og det må være det viktigste.

Skrevet

vet du

det der klarer du med glans!!!! =0)

er jo godt du oppdaga det i tide,for tenk hvis ikke.

"heia på deia"

lykke til

Skrevet

Dette greier du, jenta mi!!!

Det er jeg helt sikker på!

HEIA, HEIA, HEIA, HEIA!!!

:o)

Trøsteklem til deg fra meg

Skrevet

Stakars Dritgrei!!!!! Men krysser alt som krysses kan i huset her. Legger pinner i kors i skogen, melkekartonger i kryss i handlevogna, gullerøtter på kryss i kjøleskapet, tannbørster i kryss på vasken, leker på kryss og tvers i hele huset;)

Hva mer kan jeg gjøre?

Jo....Lykke til, Dritgrei, med lesingen og mentale forberedelser.

Stå på!!! HEIA!!!:):)

Skrevet

Nei-nei-nei-nei-nei-nei, moffi!!

Hvis min svigermor ser to pinner i kors i skogen, da er hun hellig overbevist om at det betyr døden! Og da tror hun at noen nært henne snart kreperer..... Ja, det er seriøst....... HAHAHAHAHAHA!!!

Tipper hun dåner hvis hun finner fo gulrøtter på kryss i kjøleskapet....

:-))))))))))))))))))))))))))

(Ler meg nesten ihjel....)

Skrevet

Du er en aldri så liten surregjøk Dritgrei! Men det går så bra! Stå på!

Skrevet

Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! Heia på lesing! osv

Skrevet

Å nei, Urtete!!!!! Har ryddet gullerøttene og pinnene i skogen og..*pust* *pes*

Nå ligger alt på rekker og rader i formasjonen :heia Dritgrei hei hei=0

Skrevet

dere gjør studentlivet til en lek, det skal være snickers og twist!

de ringte fra skolen.... ha ha ha .... jeg ler.... jeg får lov til å åskrive oppgaven selvom jeg hadde gjort en feil, for jeg har jo vært en så trofast og pliktoppfyllende elev... vel vel, da blir det oppgave skriving likevel, jippi!!! selvom hjelpe meg, jeg håper jeg kommer i mål!

..... men jeg tviler ikke for jeg har jo verdens beste heiagjeng! sees om ei uke eller hver gang jeg har pause.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...