Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Det er jo så masse forskjellig lammekinn.... Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe på nøstebarn i bergen, men de er jo kjempe dyre i forhold til lammeskinn på feks Ikea. Er det noen som har erfaring med lammeskinn som barnet sover på i sengen????? Takker for råd.
MammaDilla Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Har du IKEA i nærheten av deg? De har lammeskinn.. Ellers så vet jeg at living også har til en noe lunde grei pris
Mrs. Bouquet Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Skal du legge babyen rett på skinnet ville jeg kjøpt et gult korthåret lammeskinn. Det finnes tilsvarende lammeskinn som nøstebarn sitt til rimeligere pris. For eksempel biteringen. Ikea har langhåret saueskinn, jeg liker det ikke til babyen, men det er pent som pynt.
MammaDilla Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Og de jeg kjenner som har brukt ikea og living sitt lammeskinn har vært fornøyd
kokosbolle Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 De på Ikea er langhårede, og ikke egentlig anbefalt for babyer. Men jeg fant et kjempefint et på Fru Lyng fra Kaiser (80x90cm) som er korthåret. Det var på tilbud til 299,- (eg. 699,-). De er fantastisk myke og gode, og så er de satt inn med lanolin (?) slik at det er enklere å tørke bort f.eks. gulp. Uansett hva du går for har jeg fått inntrykk av at de (gule) behandlede korthårede lammeskinnene er best for våre små.
27dager Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 har det fra nøstebarn og elsker det. vi kjøpte str L, relativt dyrt, ca 700kr men bebisen kan ha det med seg overalt. tror det er verdt det. damen i butikken sa at vi kunne sove med det i sengen til babyen kom slik at det skulle få "hjemmelukt". resultatet ble at jeg liker det så godt at jeg kommer til å ønskemeg et selv til jul;) har også et langhåret fra ikea, 200kr og det er langt fra like behagelig+det røyter
DiddiDaddi Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Jeg har kjøpt mitt på Jysk, det er korthåret, virker helt ok (har jo ikke fått brukt det enda). Kostet 349.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå