Gå til innhold

Dere som allerede har kjøpt amme-bh, hvilken.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....størrelse har dere kjøpt i forhold til den størrelsen dere har nå?

Jeg er i uke 33. Hadde før 70E, men brystene har vokst ganske mye under svangerskapet og nå ligger størrelsen på 70G.

Hva har dere gjort? Vet dette er individuellt, men det kan i det minste gi meg en pekepinn...:)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, store pupper fra før du jo:) Kan nok ikke hjelpe deg med hvor de har størrelsen din. Men jeg kjøpte hvertfall BH på Lindex. En uten bøyler med med god støtte. Den er også litt vattert. Veldig god:) Bruker til vanlig 75B, men har kjøpt 80C+ at jeg har kjøpt BH -forlengere(sånne ekstra hemper til å forlenge omkretsen rundt BH med)

Jo, vet forresten at de har veldig bra utvalg av størrelser på Babyshop, men der er de jo dyre også da. Koster vel en 400-500 kroner stk. Men på Lindex kostet de jeg kjøpte 169,-

God Bh jakt!

Skrevet

jeg kjøpte min på h&m. men med den størrelsen du har i utgangspunktet så tror jeg kanskje ikke du får tak i noen der.

men jeg prøvde til jeg fant en som passet også kjøpte jeg en størrelse større:)

Skrevet

Jeg vet det er så og si umulig å finne i min størrelse, siden det da muligens blir 70H..., men La Lina i Ullevålsveien i Oslo har store størrelser, så jeg drar dit.

Lurte egentlig mest på hvor annerledes str dere har kjøpt, ettersom disse bh`ene koster 400- 500kr, så jeg ikke bommer helt...

Skrevet

Jeg har gått opp en størrelse i ammebh. Fikk beskjed om det fra hun i undertøysbutikken. Med erfaring fra sist gang så trenger en det virkelig, for det blir virkelig snakk om Dolly Parton-pupper:o) Anbefaler deg også å kjøpe en bh med god støtte, og vent gjerne til terminen nærmer seg. Puppene vokser enda mere når man minst venter det:o) Du kan da vel høre med de på La Lina og få råd der. Lykke til i bh-jungelen:o)

Skrevet

Hei, vi har vel diskutert BHer før, tror jeg;)

Jeg anbefaler deg å kjøpe en forholdsvis billig, myk (uten bøyle) og bruke den til det går seg til - triumph har noen som er ganske OK og i alle fall på Cubus har de dem av og til i store størrelser. Så ville jeg heller brukt mer penger på La Lina etterhvert, når det begynner å gå seg til og du vet hva du trenger. BøyleBHene er nemlig utrolig god støtte for oss storbrystede, ikke minst når man ammer!

Skrevet

Jeg har 75 D til vanlig og kjøpte 80 G. F passer meg nå (uke 28), men regner med at de vokser mer... det er helt vilt. Jeg gikk opp fra B til C for ca seks år siden og fra C til D tre år etter det, da jeg ble sammen med sambo som er vanvittig flink til å lage mat (og gikk fra 38 til 40 i klesstørrelse samtidig). Alle de gærne tjueåringene som legger inn silikon i B-cupene sine burde fått se bilder av mine pupper før og etter p-piller, samboerskap og graviditet, så kunne de kanskje satt operasjonen på vent i noen år ;)

Å ha G-cup-BH føles bare helt surrealistisk :) Jeg skulle ønske det var litt mer støtte i dem også, det er jo bare en tynn tøybit, ikke spiler og kraftig stoff slik jeg er vant til. De henger ikke ennå, men jeg er skeptisk til hvordan de ser ut om et år. Tips om solide amme-BH-er i store størrelser mottas altså med takk.

Skrevet

Jeg gikk opp en størrelse, fra B til C-cup. Men så har ikke jeg allverdens til puppestell heller da. Jeg kjøper ammebh'ene mine på cubus, mener de koster en ca 120 kr. De er helt uten støtte av noe slag. Jeg trenger jo ikke det som ikke har så mye å støtte opp. Jeg ville vel ha kostet på meg et par gode bh hadde jeg hatt store bryster for det er jo tungt til rygg og skuldre.

Skrevet

Har kjøpt kjempefine Triumph-BH'er på Cubus (litt dyre... ), i 90 F (bruker vanligvis 80C/85D, vet fra sist at brystene blir enorme, og de jeg kjøpte før fødsel sist fikk jeg aldri brukt, de var alt for små og lite praktiske (fra H&M...).

Skrevet

Så bra å høre - da blir kanskje sambo litt fornøyd også :)

Skrevet

Eg kjøpte mine på spar kjøp til 40 kr. Tenkte å kjøpe noen bedre og dyrere når barnet er født og eg vet vilken str eg bruker.

Skrevet

Hvor lenge før termin vil dere anbefale å kjøpe amme-bh?

Og er det noen av dere som har amme-bh i ull, erfaringer med denne?

Skrevet

Jeg er i uke 32 nå - og mine bher passer ennå de.... Har 75c - og ingen behov for å øke i str.

Puppan har vokst da... og jeg har ikke hatt for store bher før...

Kan jeg regne med at de plutselig øker en str? Må jo ha en bh klar - men kan vel vente til etter jul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...