*sommer* Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Var på ul igjen i dag (dag 14 med stikking) og hun så bare 3 egg på høyre side. Det ene var mye større enn de to andre så det er en "fare" for at det tar helt overhånd og at det bare blir 1 egg ved en evnt egguthenting. Hun mente jeg kanskje ikke produserte så mange egg og at det ikke er sikkert det blir noe bedre hvis vi avbryter nå og heller prøver i en annen syklus. Å jeg er så skuffet og trist, hadde håper på egguthenting osv denne uken, nå håper jeg bare det blir noe i det hele tatt :-(
munti Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Du får håpe på at du ihvertfall får ut dette ene egget. Det kan jo være at det er et godt egg..... Du får ha masse lykke til da... Klem fra
Phoenix1 Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei! Skjønner du er skuffet. Ikke enkelt dette her vi må gå gjennom.... Jeg skal selv til først u-lyd på fredag og e ganske nervøs..... Men 3 egg er bedre enn ingen egg vettu. Kanskje det ene egget er selve GULLEGGET! Krysser fingre for deg og at det går bra med de 3 eggene dine. *KLEMMER*
UngVoksen-over termin Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Uff, ja, skjønner deg så godt. Hadde det også sånn.. De økte dosen krafig på meg da - 375 ie Gonal-F - Da kunne de se 5 poser på ene siden og 2 på andre. Dessverre var noen tom - men fikk ut 4 egg og 3 ble befruktet :-) Kunne bare bruke to - så ingen på frys.. nå håper jeg at de fester seg :-) Skal visst feste seg i morgen - sa legen.. :-) Spennende Du skal bare se at det ordner seg for deg. Det verste er den ventingen - for man er så utålmodig. Forsøk å få ut de eggene som er i allefall.. blir forsøket avbrutt ville jeg bedt legen om å høyne dosen på medisinene neste gang.. Det går sikkert bra!! Man trenger bare ett egg egentlig :-) Lykke til Klem
Ann-ch. Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Skjønner at du er skuffet,men det kan gå bra alikevel. På mitt første forsøk fikk jeg også "bare" ut tre egg,men alle ble befruktet. Fikk tilbake to egg,der det ene festet seg.Sitter i dag med en sønn på 2,5 år:-) Så prøv å tenk positivt.Dette går bra.
Lilla78 Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hei Jeg skjønner deg veldig godt - og håper at det går bra for deg.. Du skal se at det ordner seg:-)) Prøv å ikke mist motet.. Jeg hadde uttak i dag, og hadde ikke mange jeg heller, men likevel ett mer enn hun trodde det ville bli da jeg var på ul på fredag. Lykke til! Klem
minni`79 og gogutten Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Kan skjønne at du er skuffet nå ja. Man håper jo helst at det skal være litt flere egg, men som de andre her skriver så kan det det ene egget som var større være et perfekt egg og ditt fremtidige barn. Prøv å ha tro på det!! Ønsker deg masse lykke til!!
*sommer* Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 Tusen takk for mye støtte og gode ord, det varmet snufs.. Legen sa det kunne være en fare for at det største egget kunne "ta overhånd" slik at de to andre stopper opp utviklingen. Men uansett vil vi prøve oss på egguthenting selv om det kanskje bare blir ett egg. Skal tilbake til ul på fredag, håper det ser bedre ut da :-) Har de siste dagene gått opp til 300IE så penga flyr, begynner vel snart å gå tom for steder å stikke på magen også hehe Å nå ble jeg nesten i godt humør igjen også takket være dere jenter :-) Ønsker dere alle masse masse ykke til. STOOOOR KLEM
Snooopi Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Jeg forstår deg kjempegodt! Denne gangen ville vi avbryte fordi det var ett stort og fint egg og 3 små, som muligvis ikke ble til noe... Vi valgte å ta uttak og jeg fikk ut 5 fine egg! 2 dager senere når vi ringte inn for å høre om det var noe å sette tilbake var det kun ett egg som hadde klart opprensningen.. gjett om vi var skuffet! Men til gjengjeld så var fdet egget som hadde klart seg perfekt delt i 4 og jeg har testet positivt!!!! (selv om vi tar det med forbehold, har opplevd ma forrige gang) noen sier at det er bedre med få egg med god kvalitet enn mange med dårlig kvalitet... Lykke til!!!!!
*sommer* Skrevet 14. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2006 GRATULERER med positiv test, herregud det er jo helt utrolig, du er gravid!! Etter å ha lest innlegget ditt begynner jeg faktisk å få litt tro på at det kan gå bra for oss også selv om vi kanskje bare får ut 1 bra egg. (Det ene er nemlig større enn de to andre og kan kanskje ta litt "overhånd"). Kryser fingrene for at det går bra for dere denne gangen. Stor klem
vekt-75 Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Hei sommer Det er nok gullegget som ligger og venter :-) lykke til :-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå