mai mammaen til to Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 syns jeg heletiden leser om folk som går på byn og fest... jeg har ikke hatt behov for det enda...noen flere som fødte i mai som ikke har vært ute å drukket enda? eller er jeg kanskje litt sær?
mai mammaen til to Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2006 mai mammaer mente jeg...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Jeg har ikke vært på byen eller fest på over 1 år jeg..hehe.. Har ikke følt behovet for det heller enda,planlegger en liten fest i januar da,blir innflyttningsfest hos noen venner som akkurat har kjøpt seg hus Første gang ut uten baby når han er ca 8mnd blir det da..
Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Har ikke vært ute på byen enda, men var i bryllup en kveld da
Mirakel nr 3 :) Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Har ikke det nei, eneste jeg har vært på er en handletur til byen på 4timer. Synest det var lenge nok uten gullet jeg. Var på et tidlig julebord i helga på et hotel, da var gullet med og sov i vogna. Klokka elleve var vi på rommet for da begynnte mange å bli bråkete og fulle. Kjenner at jeg savner det å kunne gå ut alene til tider, men det kan jeg fint gjøre når gullet blir større
Kjærlighet <3 Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Jeg har ikke. Gutten er født 060506. Faktisk har jeg bare vært ute en gang det var mnd før jeg ble gravid sist...) siden mitt eget bryllup i april 2004!!! To dager etter testet jeg positivt og siden har jeg fått to barn...så lite tid til festing:-)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Fikk 30. april så jeg svarer her jeg : ) Har vært ute 4 ganger. Var 2 ganger på jobb-utekveld, med middag og et par-tre glass. 1 gang på grillfest og 1 gang på tidlig julebord. Skal på 2 julebord til før året er omme. Har hatt barnevakt 2 ganger. Skal ha barnevakt 1 gang til i år, ellers har/skal sambo være hjemme. Men ender med at jeg alltid kommer hjem tidlig da. Kveldene begynner som regel bra også savner jeg gullet mer og mer, så da reiser jeg alltid hjem (selv om han sover når jeg kommer hjem...hehe)
moo Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Nei! Men jeg er heller ikke den som går så mye på byen i utgangspunkt, da. Men føreløpig, der jeg går, går babyen med meg. Trives så godt med det, så, begge to.
joplaya Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Har ikke vært ute å drukket/festet, men har vært på veninnekvelder osv.men er alltid hjemme til kl 23, blir litt urolig av å være borte fra mikro..aldri hatt barnevakt heller, alltid sambo som er hjemme..MEN til helgen skal jeg ut og ta noen glass vin, grugleder meg..mormoren skal passe, blir nesten kvalm av å tenke på det! men tør ikke trekke meg nå, vennene maser om at det er på tide, og at jeg bare må hoppe i det! åså skal jeg jo på julebord neste mnd, men da er pappaen hjemme..
Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 nei..og jeg var av de som var mye ute før jeg ble gravid. Har ikke noe behov for det lengre, lysten er der rett og slett ikke:-)
mai mammaen til to Skrevet 14. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2006 bra å høre at det ikke bare er meg..hehe... mormor har passet gulljenten engang..da var hun 5 mnd... da var vi å spiste middag...men det var midt på dagen og vi var borte 2 timer..hehe..da løp vi hjem... ellers så har jeg vært å handlet noen timer...og i morgen kveld skal jeg til en venninne..men blir nok der ikke så lenge....
mai mammaen til to Skrevet 14. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2006 født samme dag våre små da.. jeg tror det kommer til å bli samme her nesten.. jeg har lyst på to litt tette..,så tenker på å bli gravid igjen til våren igjen... så spørs om jeg kommer til å gå ut før det... det skal jo og sies at datteren vår tar ikke flaske...det går jo litt bedre nå...når hun får litt fast føde..men puppen er fremdeles best da...og det syns mammaen er veldig greit..
#gurimalla# Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Hei! Jenta mi ble født tidlig i januar, og jeg har enda ikke vært på byn på fest. Har ikke hatt behov for det. Men det blir vel kanskje en fest i forbindelse med disse julebord tider... Vi får se!!!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Jeg er ikke så glad i å ut å feste på byen etter jeg fikk barn..kanskje ikke så mye fra før heller..vært på firmafest bare.vi var ca ti stk og vi var kun på jobben.ellers ta jeg meg ett glass vin eller to enkelte lørdagskvelder når jeg er hjemme..vi er alle forskjellige:)
*mamma til Mathea* Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Snuppa er født 17 mai,å har ennu ikke vært på byen. Skulle gjerne tatt meg en tur ut sammen med venninnene, mn snuppa tar ikke flaske...så er litt vanskelig! Dro på vors en gang,mn når det var leggetid var det krise hjemme uten puppen...så d ble tidli kveld..
børdi Skrevet 14. november 2006 #16 Skrevet 14. november 2006 ja det har jeg,. første gang, hadde jeg ikke vært ute på over et år. Godt å komme seg ut litt, det har man godt av, trenger ikke drikke så mye. Det er ikke derfor jeg går ut.
susemor-3 små Skrevet 14. november 2006 #17 Skrevet 14. november 2006 Jeg drikker hjemme jeg, hehe... Jeg tar gjerne et glass rødvin med samboer på lørdagskveldene etter at ungene er i seng. Derimot har jeg ikke vært på byen ennå. Jeg har overhodet ikke noe behov for det. Jeg festet nok da jeg var yngre, og det holder for meg. Derimot har jeg en gang vært ute og tatt en pils med de på jobben. Da var jeg borte i nesten 3 timer - lenge nok for meg...
3godklumper Skrevet 14. november 2006 #18 Skrevet 14. november 2006 Jeg har vært på teater, på jentetreff og diverse sånne ting som har tatt 4-5 timer. Det har vært veldig verdifullt. Var skikkelig på fest en gang i sommer. Tålte ikke det særlig godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå