t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg er så slapp og rar, har liksom ikke ork til noe..... I går var jeg å shoppa litt og gikk tur med ei venninne på kvelden- og i dag er jeg helt skutt........ måtte avlyse timen hos fysio- jeg orka rett og slett ikke dra dit!!! Vil bare være hjemme og kose meg!!! Er jo ikke syk eller noe, men det føles så rart liksom........... Er det flere som har det sånn??
marguritten Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 ja kjenner også at man blir fortere sliten for tiden. syns det kan være slitsomt å bare få gjort helt vanlig handling inn. så det får mannen min gjøre.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Jepp,har d sånn jeg også... Orker nesten ikke å dra ut, må ta meg sammen mange ganger..Kan jo ikke gro fast i sofan heller :-) Føler meg nesten fyllesyk mange dager,går rundt i svime og orker ingenting... Men d er vel bare en fase dette også får vi håpe
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 kanskje kroppen bynne å forberede sæj på å føde, å dærmed spare på den energien den kan?
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 Ja, er liksom helt tom for tiltakslyst.......... går greit å pusle her hjemme- men orker ikke tanken på å gå ut i dag en gang!!!! Men som du sier, kan jo ikke gro fast i sofaen heller- men i dag tror jeg at jeg skla nettop det
MM med spire Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Så godt at det er flere som er slik ) Er skikkelig daff om dagen jeg og, ikke ork til noen verdens ting... Føler bare for å hvile hvile og hvile. Må virkelig dra meg i øra for å få ting gjort... I dag må jeg psyke meg opp til å komme meg ut til lunch ) og rydde bort klærne på vaskerommet.... men det eneste jeg har lyst til er å legge meg igjen...og bli der...
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 JA sånn har jeg det også. Kroppen føles tung og trøtt, og jeg er litt småkvalm. Jeg tror det skjer noe nå i de siste ukene, for det er visst mange som har det sånn. Og katten vil ikke vite av meg, jeg stinker vel hormoner!! Prøver å komme meg ut litt, men det bør være en kafe i umiddelbar nærhet:)
Snupidupi Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Har vært slapp længe æ...men det e jo pga jernmangel... men e etlite murmeldyr ja ;D
Praelia Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Er sliten og trøtt for tiden jeg også. Var i fam-selskap søndag. Og alle komenterte at jeg så slitn ut, noe jeg er. Sover mye, men er alltid trett. Jaja ikke lenge igjen nå
Bratsj Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Har ikke sovet mer enn en time eller to i natt, hatt så sinnsvakt mye mensmurring i magen og klødd over det hele - i tillegg har veslingen klart å smitte med med sin forkjølelse, så jeg er helt sausa idag. Måtte opp og få henne i barnehagen, men løp (eh....) hjem igjen og hoppet til sengs. Klarer vel ikke sove noe særlig, emn skal iallefall ta det helt piano og bare slappe av og kose meg i dag, pleie forkjølelsen og ikke gjøre noe fornuftig. Kjempesliten og litt desperat fordi jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få hvilt ut før lillebror kommer - har ingen avlastning før pappan kommer hjem fra jobb dagen før snittet.
firebarns mor Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 handle? gå tur? nei det er helt uaktuelt er helt pumpa om dagen. heldigvis har jeg en samboer som er helt utrolig. i går la jeg meg tidlig og våknet i dag til tom skitnetøys kurv , to ny bakte brød og rydda stue. ble så glad at jeg begynte og grine. men, så griner jeg for det minste om dagen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå