Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 så dere vet at vi enda er to,og ikke tre her med nesten samme nick =0) kvelver innpå kaffe,og bruker fyrstikker for å holde øynene oppe... jepp,våkenatt med feber og hyl =0) lille gullungen til mormor skal ta flere prøver i dag,så jeg krysser fingrene for at di ikke finner noe "muffins" i dag heller =0) ute er det oppholds og plussgrader.inne er det kaldt,brrr.... fyrer med ved.. ha en god dag alle sammen =0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Mornings sjæl.. Nå må dere gi dere med å forandre på nick. Gamle damer som meg (36) klarer ikke helt å følge med. Når jeg endelig synes jeg har taket på det, så går du bort å gjør sånn... uff og huff. Det går nok bra skal du se.. Syke barn er ingen spøk på natten, men sove kan vi gjøre senere. Håper alle prøvene kommer tilbake helt ok xxxxxxxfingrene. Ha en fortsatt fin dag.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 uff ja,sorry...tenkte ikke på gamle damer og huskevansker =0) jeg som er ung (35),må virkelig ta hensyn assa....hehe.... ingen spøk nei.liker ikke høy feber i det hele tatt.føler meg så hjelpesløs når småttiser har det..
Maud Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Det er godt du ikke forandret på selve utseendet på nicket ditt. Jeg tror faktisk ikke jeg ville lagt merke til endringen hvis du ikke gjorde oppmerksom på det. God bedring til barnet med feber. Min eldste var sånn. Mange runder med høy feber før han var et år. Ingen andre symptomer enn feber. Mange runder til barnelegevakta og mange prøver. Feberen ga seg alltid etter noen dager og de fant aldri noen ting. Den gangen var jeg alene og det var tøft. Etter at han passerte et år, var han syk på "vanlig", altså bare feber når det var noe annet og feber som gikk ned med paracet. Han får fortsatt høy feber når han er syk, har passert 40 mange ganger den gutten. Føles ikke så skummelt lenger nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå