Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Tankene svirrer, og nervene har begynt å melde seg. Jordmor sa at babyen ligger klar med hode festet. Det var litt bevegelighet i hode, men ikke mye. Hvor langt borte er fødselen tror dere. Noen med erfaring??
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Det kan gå lang tid fra hode er festet til fødsel. min var DØNN festet i uke 35 og her er jeg halveis i uke 39 og ekstremt fødeklar... trenger ikke ha noe å si.
meg og min lillle sønn Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 ikke noe erfaring. er i uke 37 jeg og. babyen min lå høyt i bekkenet, og hadde ikke festet seg. Måtte regne med å gå en god stund til sa legen min. Hintet jordmoren din noe om hvor lenge det kunne være til han/hun kom?
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Nei ingen hint. Men jeg er født for tidlig, og da tenkte jeg kansje at jeg også kommer til å føde før termin. Jeg er jo i uke 37, så han blir jo ikke prematur. Siden jeg har hatt ett friskt og forholdsvis greit svangerskap trodde ikke jordmor at jeg kom til å få før tremin. Men det at JEG skal føde snart!!!! det skremmer meg litt....
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 det har ingentingå si omhodet er festet og fødselen nærmer seg.. hodet kan feste uke 35, og du kan likevel gå over.. babyen kommer nå h¤n er klar, og du er klar psykisk. den kroppen en fantastisk asså
SpongeBob Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Skjønner "hjelp!"-følelsen, ja - plutselig var jeg 30+1 og har bare ti uker igjen, da må det jo være enda skumlere å være 37 uker på vei! Men det går sikkert fint, du får nok god hjelp under fødselen når den engang starter, og etterpå får du endelig treffe den lille;)
meg og novemberjenta Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Jeg har termin om 8 dager, og babyen har hatt hodet festet LANGT nede i bekkenet siden uke 35. Jordmor har kun kunnet kjenne nakkevirvlene de siste 4 ukene, men hun mente likevel ikke at dette var noe tegn på at fødselen kom snart, det var bare et tegn på at alt var klart... desverre.... er lei!!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Her også har babyen ligget langt ned i bekkenet siden uke 32, jordmor ble til å med overasket, hodet festet han fra uke 37, men i morgen har jeg termin og han har enda ikke tenkt å komme seg ut, fødte til å med før forgje gang!
Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Men jeg har fått mer smerter når jeg beveger meg. Smertene er der bare nå han beveger seg. Den beste måte jeg kan beskrive smerten på er at det føles akuratt som når du sitter på do får å tisse når du har urinveisinfekjon. Jeg har hatt litt av denne smerten tidligere også, men den er blitt værre etter at hode sank ned i bekkenet. Det er værst når jeg er oppe å går.. Noen andre som har/har hatt det slik..
lissin Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 ja, jeg får også vondt når baby beveger seg, min baby festet seg også veldig tidlig, men jeg er nå 10 dager på overtid. Jordmor sa til meg når jeg var rett før termin, at jeg ikke kom til å få bruk for de to siste kontrollene, men jeg gjør nok det, for min siste kontroll hos henne er i dag. Ikke alltid de er like treffsikre i sine antagelser disse jordmødrene, dessverre:) men for all del, det kan selvfølgelig stemme for deg likevel, og at babyen din kommer snart, sånt vet man bare ikke!! Men disse smertene når baby beveger seg de har jeg hatt noen uker, og de er verst når jeg og babyb beveger oss samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå