Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Er det han som har susset på min lille prinsesse idag? Uten at jeg har sett det.......Hun har helt plutselig blitt snørrete!!! Hun som har vært frisk som en liten gullfisk i gode vannforhold:-) I kveld har hun bare ikke villet sove, våkner en gang i timen og skal på armen til mamma eller pappa, men helst mamma (til pappans fortvilelse da vi tross alt har vært borte i hele dag:-) Hun har også hatt en del hoggormbleier idag, er snørr også et tegn på tannfrembrudd????
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Theodor er ikke snørrete. Og jeg skal hilse fra han og si at dersom Hannah har klina med noen andre så er det bare "GILLA MÆ RÅTT"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 He he he he - ja da får`a jammen ta til takke med den snørra;-)) Men, kan snørr og tenner henge sammen da trollet?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 Vet du ingenting eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2006 Finner ingen debattside som handler om snørr her jo!! Er det ikke her alt skjer`a liksom - her i verden?
Ronja65 Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg sier bare en ting jeg.....Thyra!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2006 He he he, stakkars Thyra - hun får skylden for alt hun;-))
Ronja65 Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Ja stakkers... hun hadde også nemlig en inntørket stripe snørr på kinden når hun kom hjem fra vinteren hos sommerbarn idag.... HmHm... Hvirken merkelig dag det var i dag.... først lit vinter og så høst og deretter julestemmning, med vite trær og masse snø hos sommerbarn....Når vi skulle hjem så var det full vinter.... regnhøst i Oslo og så lit snø her i Asker..... Hm... Fast koselig og kjempedeilig mat var det der oppe i vinteren hos sommerbarn idag:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2006 Ja - kjempekoselig dag:-) Her hjemme har det bare vært litt yr i luften og plussgrader. Det var jo ingen som trodde meg når jeg sa at jeg hadde feiet 20 cm snø av bilen!! Men jeg har vitner jeg - så det så:-)) Men nå er jeg trøtt, lang dag, og skal krype opp i sengen til sambo, og håpe at Hannah ikke våkner - igjen.....:-) Sove godt!
ettbarnsmammaen Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Au, au.....kan ha vært Nussa.....! Hun var snørrete noen dager i forrige uke. Har imidlertid ikke sett eller merket noe de siste dagene, så jeg trodde det var trygt å gå på treff.....!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2006 Neida, Hannah er helt fin igjen idag hun:-) Tror det er litt tenner, bæsj og snørr som følges ad. Men idag er det ingen snørr, ingen nye tenner, men en del heavy bleier har det vært da;-))
phantomet Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Tenkte jeg ville minne dere på den smokken som vandret " fra den ene til den andre, smokken er din, du ser den ei, nettopp nå er smokken hos meg....!" på treffet hos sommerbarn. *smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå