Gå til innhold

Den som sparer han har sa alltid broren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Han sparte alltid alt lørdagsgodtet til syrran og jeg var ferdig. Da kunne han spise litt mens resten ble spart på i et stort kremmerhus. Det er bare det at det ikke stemte helt... et par søstre som sørget for bittelittegranne svinn i den posen, ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødre er ikke alltid så smarte de;-))

Skrevet

Sånn holdt broren min på også. UTROLIG irriterende, særlig for en godtegris som meg. Jeg støvsugde posen min i løpet av minutter.....Dessuten passet han så godt på snopet sitt, så det ble ikke noe svinn i den posen, nei...

Dette lærte jeg av, så i dag passer jeg alltid på at det er nok snop i skapet så jeg ikke skal gå tom c",)

Skrevet

MIn bror var 7 år yngre enn meg... Var nok jeg som lurte han tom for alt godteriet her i gården. Det værste er at jeg oppdager at jeg også kan tigge godter av 6 åringen her hjemme ;-)))

Skrevet

Hahahahaha, veldig bra!!

En jeg kjenner spiste opp alt godtet sitt i en fei og så sa han til lillebroren sin "nå leker vi at jeg er en hund og så gir du meg mat når jeg sier voff voff".....

Og da var han 25 år gammel altså! Neida, de var rimelig små sånn jeg skjønte det :)

Skrevet

*fnis*

Den skal jeg jammen prøve en gang!

Skrevet

Jeg var også en sånn som sparte. Dette er ikke noe jeg er stolt av i dag, altså... Jeg er eldst og sa til lilllesøsteren min at jeg hadde spist opp alt. Det var tydeligvis om å gjøre å spare lengst, for da hun var "trygg", stappet hun i seg sitt eget. Da tok slemme meg fram mitt og satt og spiste det sakte og mmmm'et foran henne. Det fungerte mange lørdager, helt til mamma overhørte meg. Jeg måtte dele med lillesøster som dermed fikk alt sitt og halvparten av mitt. Den onde varianten kjørte jeg aldri igjen for å si det sånn.

Skrevet

Mamma! MAMMA! Les hva Maud skriver! Det var sånn dere skulle ha gjort!

Skrevet

Du får ha det i minnet dersom du ser andre "slemme" småtroll, som gjør samme gottetrikset, Trollet...*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...