Gå til innhold

Ja.... da har jeg pynta til jul, jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en juledingseboms i dag... Og klarte ikke vente...Den er nå hengt opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha - verdens mest tålmodige troll du:-))

Hi hi hi.....

Skrevet

Tenk det er første julen for gullklumpene våres... Nabon var innom med en kjempesøt kjole som Thyra skal pynte seg med på den store dagen.

Julen skal forresten feires i Sverige i år. Men ingen jul uten pinnekjøtt, så det tar vi med oss.... Så harryjenter... vi smuggler feil vei vi:-))

Skrevet

God jul ja! Her i heimen pynter vi lillejuleaften og kaster alt ut igjen 1.nyttårsdag! Med unntak av det som blir stående fra forrige jul da...kremt... Det dukket "plutslig" opp ei juletrekule i en av stuene sist uke... Skjønner ingenting jeg - vi vasket da under sofaen av og til og...hmm...

Skrevet

Ikke noe for tidlig, spør du meg. Det er faktisk bare seks uker igjen til jul - og alle vi her inne vet at seks uker på denne tiden av året går omtrent like fort som seks dager... c",)

Her har julesnøen kommet også, så nå skal jeg sjekke alle lysslyngene og utelysene mine! Det er jo bare et kvarters tid til de skal opp! c",)

Skrevet

Hahahaha! Ler så jeg triller ut av sofaen!

I fjor hadde jeg en super dekorasjon på toppen av et gammelt hjørneskap - en lysslynge med falskt granbar på langs hele kanten, og så en gammeldags julenisse bak lyset. Tok ned nissen, men det var så mye styr med lysslyngen så den lot jeg bare være - og i forrige uke spurte eldstejenta meg: Mamma, hva er denne ledningen til?

Det var til julepynten.....

Jeg plugget den inn, jeg - og hun syntes det var kjempeflott!

Men jeg venter til desember hvertfall, før jeg setter i kontakten der på permanent basis..... c",)

Skrevet

Har også lurt på å begrense meg til en julepynteting i år... Og da var det kjempelurt å kjøpe ny dings, tonetroll - da slipper man jo hele turen på loftet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nille, here I come!!

Eller var det bare at du hadde begynt???????????? med en dings?????

Skrevet

Ha ha ha, den var ganske herlig! En svenske og en danske som tar med seg norsk julemat (pinnekjøtt) til Sverige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...