Karomamma Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Da har jeg hatt opptelling og regner med at disse rypene kommer (alfabetisk...) Attpåklatten, Dream, Gummelillan, Karomamma, phantomet, pregnanta, Prinsesse nydelig med venninne, Pusken, Reveenka, Ronja65, sommerbarn, Snulder, strikkballen og tonetroll = 15 modne mammaer. Det er fortsatt noen "kanskje", så det er fint om dere gir beskjed innen onsdag kl. 12:00 så jeg bekrefte bordbestillingen. Alle grupper må ta mixed meny - mange retter hvor alle kan smake og ta det de liker. Helt topp og kjempegodt! Har avtalt med Yayas at vi bytter ut den sterkeste retten på Mix 2 med en av de mildere kyllingrettene, det er to retter der som er veldig like og noen er i overkant sterke. Håper det er greit Så har jeg ikke helt fått med meg om det kommer noen til Fridtjof klokka sex i det hele tatt. Please confirm ASAP!! Jeg kommer til å ha en diger rød julestjerne i knapphullet sånn at dere skal kjenne meg igjen på Fritjof. He he, kanskje ikke... Hvis noen lurer, er det bilde av meg på www.ehem.no - hun blondeste kjerringa til venstre på det øverste bildet og lenger ned på siden midt på bildet. Er litt eldre og gråere nå, men vi skal nok finne hverandre
dritgrei hei hei! Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 syngedame! åååååååååååå så gøy! jeg og vil det! synge synge synge, har ikke sunget på over ett år...ååååååååååå nå ble jeg helt rar, for - ja du vet hvor gøy det er! jeg skal fortsatt ikke være med ha ha ha ha, men det var jo ikke det du ville vite. :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Attpåklatten, Dream (?) og jeg kommer til Fridtjof kl.18.30 sånn ca.... Attpåklatten er temmelig høy og veldig blond, Dream litta og mørk, jeg; rødhåra, passe lav men noe brei. Vi entrer antakelig lokalet gapskrattende og noe høyrøsta!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Temmelig høy og veldig blond............flatterende beskrivelse? Eh.....kanskje ikke eller? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...............................nå vart a skræmt ja:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg kunne ha skrevet; Vakker, både inni og utenpå Smart Vittig Klok Omsorgsfull Gal Morsom Snill Sprø Flink Følsom Bestemt Humoristisk Lattermild osv... i tillegg da Klættis...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Og sant! Og bare et lite utdrag....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 hehehe, og når kommer neste utdrag av denne føljetongen da? Til fredag tenker jeg;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Godtuttpånattakanjegtenkemeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Sikkert i bilen på vei hjem, med min sambo bak rattet, skikkelig imponert over nivået på samtalene - ha ha ha!!!
Reveenka Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Regner med at jeg kommer ved 18.30 tiden - direkte fra flytoget(dritgrei, bare sleng deg på flyet så tar vi toget sammen!) - men siden jeg kommer alene og ikke kjenner noen, sniker jeg meg lutrygget og med bøyd hode langs veggene....
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Morsom Reveenka... du "kjenner" da meg:) Vi planlegger det sånn at vi entrer lokalet samtidig litt over 18.30 med store smil og hevet hode!
Trollmora Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Jeg kommer ikke, dessverre, det har jeg vel sagt før. MEN, det ser ut som om det blir en herlig gjeng! Nesten så jeg angrer på at jeg må være hjemme med lillesøster og niese. Burde heller overtalt henne til å sitte barnevakt......
ettbarnsmammaen Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Er det bare jeg som kommer direkte til restauranten - kl 20 var det vel? Må nemlig puppe Nussa først! Og så får vi håpe at t-banen går........ (Håper noen av rettene er sterke, da, eller er jeg den eneste som liker sterk mat her?)
Ronja65 Skrevet 14. november 2006 #16 Skrevet 14. november 2006 Snakket lit med naboen, som også er en moden mor på 39 år med to små barn. Er det Ok om hun også blir med? Har lovet henne og vise denne siden til henne. Snakker med henne antaglig seinere ikveld, så da kan jeg høre om hun kan. Var det ikke så at vi må gi beskjed innen onsdag?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #17 Skrevet 14. november 2006 Seff! Jeg har en nabo på 35 som fikk baby i mai. Kanskje hun også slenger seg med? Jeg tipset henne hvertfall om denne siden da vi gikk tur i dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 #18 Skrevet 14. november 2006 Jeg har en nabo med en baby på 9 mnd og tvillinger i magen - må jeg spørre henne også da eller? ...............fniiiiiiiiiiiiiiiiis:-))) erte erte erte
Gummelillan Skrevet 14. november 2006 #19 Skrevet 14. november 2006 Phantomet og jeg kommer direkte til restauranten kl 20:00. Gleder meg!!!!!!!
Karomamma Skrevet 14. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 14. november 2006 Sikkert helt greit at andre blir med, så lenge vi har plass!!! Uansett er det viktig at dere legger inn beskjed her innen kl. 12:00 i morra. Blir litt vanskelig for meg å holde kontrollen nå..... Gleder meg også!!
Mamma till 2 barn Skrevet 14. november 2006 #21 Skrevet 14. november 2006 Prinsesse nydelig(långt mellanblont hår i hestehale, 1,65 lång) kommer sammen med sin väninne(långt krölletemörkt hår i hestehale) kommer tilt Frittjof ca 19. See you there, all nice ladie`s
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2006 #22 Skrevet 15. november 2006 her er den mor alve, gi beskjed på denne tråden, og du er med....
mor alve Skrevet 15. november 2006 #23 Skrevet 15. november 2006 hei jeg er ny på siden,er det forsent og henge meg på?
Karomamma Skrevet 15. november 2006 Forfatter #24 Skrevet 15. november 2006 Det går fint - da teller vi med deg også!! Jeg er bare såvidt innom for å telle, kommer tilbake senere idag. Myyyyyye å gjøre på jobb
phantomet Skrevet 15. november 2006 #25 Skrevet 15. november 2006 Å nei, å nei...Nå telte hun deg også...*ler* 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ......... Så hyggelig at du blir med. Gleder meg til å hilse på alle sammen. Det blir en glimrende kveld...eller glitrende alt etter som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå