Reveenka Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Ser du planlegger å ta buss inn til Oslo. Hvordan passer det for deg å ta flytoget? Går et tog 17.56 fra Gardermoen til Nationalteateret; det bruker 27 minutter. Jeg tenkte jeg skulle ta det, og så hadde det vært hyggelig med selskap inn, da c",)!
Karomamma Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Da er dere på Fritjof rundt halv sju....?? Bare greit å vite om festkomitéen skal opprettholde vertinneservice med varm velkomst som planlagt. Eller forresten... jeg lager et eget innlegg på det, jeg. He he...
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Min samboer skal også innover- på pub-til-pub runde med en kamerat mens vi har det lystig! Vi skal overnatte på hotell... Her jeg bor så kan jeg hoppe på busstaket fra plenen vår:) Timesbuss som går til Galleriet. Hvis jeg skal ta Gardermoen-toget, så må jeg bytte buss 2 ganger før jeg kommer meg til Jessheim ent. Gardermoen. Jeg antar det blir omtrent like kronglete for deg å komme deg til Olavsgård eller noe?
Reveenka Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 Skal sjekke. Det er meningen at gubben skulle kjøre meg til Gardermoen; det tar 8-10 minutter(bussen dit bruker over en time...) Kan tenkes han like godt kan kjøre meg til Korset eller Olavsgård selvom det tar litt lenger tid. Når er bussen der, og hvilket nr har den?
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg veit bare at den ikke kjører over Korset... Er en såkalt ekspress veit du! Tar "bare" en time fra meg og inn... Den går herifra kl 15.35 - 16.35 osv....
Reveenka Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2006 Du får slenge deg på flytoget på oslo s, davettu - sånn litt over seks! Så går vi sammen ned til Rådhusplassen gjennom de mørke, skumle og farlige Oslogatene...!
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Vi klarer å planlegge det sånn at vi møtes! Synes det er myyyye bedre å komme til Fritjof`s sammen med noen. Føler seg ikke så liten og ensom da!
Karomamma Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Jammen Snulder, jeg sitter jo på Fritjof helt mutters alene og kjenner INGEN fra før. Please kom og snakk litt med meg da. Please please please......! Vi har jo til og med lagret mobilnr til hverandre Buhuhuhu, dette blir ensomt, kjenner jeg..... Stakkars stakkars meg!!
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Klart jeg må snakke med deg! Skal til og med sende deg en sms rett før jeg entrer lokalet sånn at du får planlagt velkomsten...hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå