temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 i stillingen som overoppsummerer her på siden!
Karomamma Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Oi oi oi *neier ærbødig og ydmykt* Du vet.... lever i tiden etfuckingcetera
dritgrei hei hei! Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 enig.... deilig å være enig egentlig... det så lett å si, og så fint å være... man blir liksom litt ekstra blid når man kan si: ENIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå