Gå til innhold

Heisann.....

ettbarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

......alle som var på treff i dag!

Ville bare si at det var kjempekoselig å se dere igjen alle sammen. Lenge siden sist. Gøy å se alle babyene også. Leser jo så mye om dem her inne.

Man må nok lete lenge for å finne så mange flotte modenmammaer og søte babyer samlet på ett brett!!!!!!! Burde jo nesten tatt et bilde av oss alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Ja, det var gøy å sees allesammen:) Fint å se Nussa di...stor og søt var hun blitt! Men det ble nok litt for mye lyder i ørene mine i dag altså. Har Meniers...en litt lumsk kronisk ørelidelse.

Skrevet

Huff, ja, husker du fortalte det en gang! Farmoren min hadde det. Lærerinnen min på barneskolen også. Hun måtte faktisk slutte å jobbe på grunn av det.

Glemte å spørre deg om hvordan det går med puppenekten. Tar Stefan puppen greit igjen?

Skrevet

Like så!!

Kjempekoselig med hele gjengen og så rart og fint med alle disse små menneskene vi har skapt:-)

Skrevet

Ja han drikker når han er veldig sulten på "offentlige steder". Og når han er trøtt...Men han vil ikke prakkes på puppen i tid og utide nei! Det vil min lille mann ha seg frabedt:)

Skrevet

Sånn er det vel egentlig her også. Hun takker ofte nei om kvelden for tiden, forresten. Forbinder det nok med at hun skal legge seg. Har imidlertid funnet ut hvordan jeg kan lure henne litt. Gir henne smokken, senker henne ned i puppehøyde, ut med smokken og inn med puppen.

Skrevet

Ja, takk for i dag! Høylydt og hyggelig og fantastisk god mat! Tinnitusen min er også var for lyd, men jeg koste meg lell!!!

Skrevet

Maten!!!! Fantastisk oppvartning:):) Herregud;)

Og du Pregnanta...kjenner til smokketrikset;) Brukte det på min første.

Skrevet

... neste treff kan dere jo snakke med innestemme, så slipper dere å slite med ørene i etterkant ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...