Gå til innhold

melder meg inn her...


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

jeg også... vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg... har vært her inne en stund, men har hatt litt blødninger, så har ikke turt å gjøre noe før jeg fikk endelig svar på ul i dag:) hjertet slo helt fint:) er såååå førnøyd og lettet:) gratulerer til allle andre her inne også:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Lisemor:)

Så deilig å få bekreftet at alt ser bra ut! hvor langt har du kommet i svangerskapet,da? Jeg er i syvende uke,jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den datoen blir lett og huske:)

Jeg har BIM termin 05.07.07. Like langt vi da,jo!

Hvordan er formen din,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er vi jo:D

 

hvor er du fra da?

 

formen er desverre ikke så bra som jeg skulle ønske:( hehe:)

men føler meg jo desto mer gravid da... er sykemeldt pga magesmerter og ryggvondt, dessuten er jeg frisør og blir kvalm bare jeg tar i vått hår... blæææh... hehe... får håpe det går over snart:) sist jeg var på jobb (ca en uke siden) matte jeg gå fra hver og en kunde jeg hadde for å kaste opp.... veldig trivelig.... tror de fleste skjønte tegninga for alle bare smilte og nikket forståelig når jeg kom tilbake... hehe:) men men... sånn er det bare:P

hvordan er formen din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he:)

litt vrient og jobbe m hår når du spyr av det,da:)

Jeg skal ikke klage, har vært i fin form til nå. Har vært veldig usikker siden jeg hadde så få symptomer, men nå er jeg kvalm og trøtt og slapp som bare det.. Deilig å kjenne at noe er på gang,men ubehagelig,da..

Hvor kommer du fra,da?? Og hvor gammel er du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe:) sant det...

kommer fra fredrikstad, men bosatt i indre østfold... av alle steder...hehe:) men trives faktisk overraskende bra:D

er 21 år, blir 22 i februar... du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) jobber i halden jeg da... så er litt pendling på meg... hehe... men for tiden er jeg jo hjemme da:( greit å ta det litt med ro, men litt kjedelig også.... hehe... samboeren min er ute å skrur bil, så jeg sitter nå bare her på nettet jeg:P hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du her,ja..spennende..skal ikke grave om hvor,jeg assa,selv om jeg ble litt nysjerrig..

Er sykemeldt ut denne uka,jeg,men nyter det! Er ganske sliten om dagen, også jobber jeg i barnehage,så da blir man jo fort litt sliten.

Samboeren har vasket opp og vært en engel, så jeg føler meg som den latsabben som bare sitter og stirrer på denne skjermen..blir litt hekta må jeg nok inrømme...hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er frisør...

joda deilig å være sykemeldt når kvalmen er som verst og man sovner sittende... hehe:) blir også kvalm av å ta i vått hår for tiden, så tror nok det er like greit at jeg ble sykemeldt:P hihi:) brukte jo evigheter på en klipp med mine hyppige do besøk:P hehe:) har nettopp spist det lille jeg fikk i meg av det samboeren har laget... er veldig glad i det til vanlig, men nå var det ikke godt... kan nok ha noe med kvalmen å gjøre.... hehe... litt avhengig av pc'n er nok jeg også... hihi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...