Gå til innhold

Gode venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine beste venninner var på besøk nå i helgen. Vi har kjent hverandre siden først på 80-tallet da vi flyttet hjemmefra. Hører jeg Alan Parson Prosject så må jeg bare ringe henne. I perioder blir det liten kontakt siden avstanden er stor. Når vi da prates etter lange tider så er det bare til å ta opp tråden fra "i går".

Så deilig å slippe å dra opp alt hva vi har gjort siden sist. Vi vet hvor vi er og hvor vi har hverandre. Jeg kjennerat det er så godt å være glad i den "jenta" !

(nå må jeg bare sende en sms for å si akkurat det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det med en av mine og! Eller skal vi si den ene av de to virkelig gode venninnene jeg har!

Skrevet

Trodde det bare var meg som hadde et par venninner som kunne kalles gode.... virker ofte som folk har boka full, og bare inviterer hundre av de nærmeste vennene sine til festligheter... c",)

Skrevet

Altså: At det bare var meg som _kun_ hadde et par venninner osv.

Skrevet

Det er fantastisk deilig med sånne venninner. Man vet hvor den andre er og tåler at det tar tid mellom hver gang man møtes, fordi man alltid vil være der for hverandre.

Skrevet

Er nok ikke bare deg nei...jeg valgte bort ganske mange "såkalte" i de årene jeg opplevde så mange dødsfall. Fant fort ut hvem som var virkelige venner da gett! Problemet med så få gode venninner er at vi sjelden treffes. Savner å kunne se dem oftere og føler meg kanskje litt ensom av og til.

Skrevet

Det er dèt som er godt venninneskap:-))

Ikke trenge dele alle detaljer til enhver tid, men ha litt space, og alikevel kunne catche opp når man endelig møtes:-)

Jeg hadde også en opprydning i rekkene når jeg valgte å flytte fra eksmannen.....lot igrunn han arve de venninnene som jeg minnes han ikke tålte synet av.....tror de vanker i samme "herlige" gjeng ennå;-)) Og det er virkelig en befrielse den dagen man klarer å velge bort det som ikke har vært så bra som man ønsker i mange år.....mye uro og drama som er forlatt:-))

Og Alan Parson Project er jo bare herlige minner da;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...