Trollmora Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå tenkte jeg at jeg skulle finne ny vinterjakke som jeg ikke fant i fjor. God venninne på besøk og vi tråla dusinvis av butikker i dag uten hell. Kjørte henne på toget og rusla innom ett par butikker på Byporten. Nope, ingen jakke. I den 3. butikken henger den! Rett størrelse - prøve - prøve. Jepp da var det bare å dra kortet med ett godt glis midt i fjeset. Jakka var min ) Siden jeg var så godt i gang tusla jeg innom Exit og fant en nydelig liten kåpe i brunt til LilleSnupp. Lekebutikken ved siden av solgte "myke" Kaptein Sabeltannsverd og dermed har hele familien nytt! (Far fikk jo snøkost til bilen på farsdagen, så han trenger ikke noe i dag)
Maud Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Nei, når han fikk snøkost til bilen trenger han ikke noe i dag, det er sikkert ;-) Du er heldig du, som fant noe i butikken. Har klaget i en annen tråd over mine manglende funn etter forsøk både fredag og lørdag. Sånn, da er du oppdatert om det. Aner ikke hvilken tråd det sto under, men det ser du når du åpner den (hi hi) Du må nok bare leve med at du ikke fikk med deg alt. Gjestene var sikkert hyggelige slik at der var verdt å ikke kunne logge seg på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå