Trollmora Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Har hatt besøk i helga og ikke hatt tid til å være her. Hva skuer mitt øye når jeg endelig logger meg inn? Joda damer, tre hele sider! Kan noen gi meg en kort oppsummering? Rekker ikke å lese alt og tenk om det er noe jeg går glipp av? Føler meg fryktelig uttafor nå )
Reveenka Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg kom meg inn i går kveld, jeg - etter å ha vært borte i helgen. Og da var det en og en halv side. Det tok nesten to timer, så da har vel du rundt fire timer foran deg.... c",) Og det verste er jo at overskriften gir deg ingen pekepinn på hva det snakkes om, så det er bare å brette opp ermene og gå i gang!
Trollmora Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Nei overskriftene er som offtest verdiløse siden små digresjoner innimellom bare tar helt av )
dritgrei hei hei! Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 det er det som er så stas med modne damer.... digresjoner digresjoner digresjoner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg ler :-) og overskriftene, de er et artig kapittel for seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå