Gå til innhold

BOLIGKJØP!!!HJELP MEG....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

 

Min samboer har ikke mulighet til å ta opp lån på cirka 8 år fremover... Veldig hardt for en som må stå for lånet alene.. er jo begrenset hvor mye jeg kan få i lån da..

 

Vi har nå en sønn på halvt år, og forholdet ser ikke ut til å holde ut i det lange løp, etter utallige krangler.

 

Hun har en datter fra før av som går på skole, om jeg da kjøper bolig i en annen skole"krets" enn hennes datter for vår sønn og meg???

 

Vi bor i ett meget presset boligområde når det gjelder pris.

 

Håper på mange gode svar da dette er meget vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på det som noe problem. Selvfølgelig vil det jo føre til begrenset kontakt mellom bror og søster, men det er jo helt normalt i dagens samfunn.

 

 

Har dere forresten vurdert samlivsterapeut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...