Gå til innhold

Dere som er gravide for 2 gang, når kom magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nummer 2, jenta jeg har fra før av er 2 år og nå er jeg i 5 svangerskapsuke. Men ingen mage enda :)

Tøysejenta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom den i uke 10 denne gangen. Har vokst litt mer til nå (uke 19), men ikke altfor mye! Så tror det er håp for at jeg ikke skal sprekke før termin ;0)

Skrevet

Var det sånn at folk SÅ at du var gravid da?

Tøysejenta

Skrevet

Ja, jeg fortalte det da pga magen.

Skrevet

Okei, takk du :)

Har tenkt å holde det for oss selv til uke 12 vi, håper vi kan det. Koselig å holde det for oss selv + at jeg jobber som vikar, regner ikke med jeg får mere som vikar når de hører jeg er gravid :(

Hilsen tøysejenta

Skrevet

Her kunne jeg selv se det så vidt da jeg var 14 uker m nr to, men de som ikke visste det ville heller ikke ha ant det. Fortalte elevene mine (videregående) da jeg var 18-19, tror jeg, fordi det begynte å synes da. Med forrige mann ble det ikke store magen og kom sent, men tror den blir stor nok nå ja uten at jeg er gedigen ennå :-). Er 26 uker i dag og det er vel ikke noen tvil nå, men har da sett en del som er større også da. Men moro med mage :-)

Skrevet

begynte med mammaklær i uke 16. Buksene mine måtte jeg legge bort i uke 14.

Er 18 uker nå og fremdeles ser jeg bare feit ut!

Skrevet

Fikk mage rundt uke 8 denne gang, lillegull er 2 år. I begynnelsenn var magen bare oppblåst, men nå (uke 13+5) er magen blitt "gravid-mage"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...