Gå til innhold

Henlagt saken de nå!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har fulgt saken og kommet med kjempe gode råd til meg, så vil jeg eller bare må få ut at saken ble henlagt i dag, fikk tlf fra advokat.

jeg er fortvila. hva nå?

han på 13 ble det henlagt pga alder på han.

han på 16 pga manglende bevis.

så fortvila.

viste det ville komme for en dag, men likevel som ett sjokk. Nå står faren enda sterkere. I kveld skal jeg sette meg ned og planlegge hva jeg MÅ gjøre videre....

beskytter ho til skinnet gjør jeg fortsatt!!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var synd!!!!!

Men selv om saken er henlagt pga alder etc så kan du vel kreve at faren har dem en annen plass? eller?

Skrevet

hei, men det vil han ikke!!!

han ser ikke problemet, selv om han selv har sett hva ho har gått gjennom. og hørt henne fortelle oss...

klem

Skrevet

en ting til... Jeg fikk tlf fra advokat om dette.

min datter pleier altid og gå innom postkassa før hun kommer hjem fra skolen, da så hun ett brev til seg selv, alle barn syns det er morsomt med brev til seg selv i sitt navn, hun åpnet det, og gråt når hun kom hjem, og lurte på hvorfor hun fikk brev fra politi. Syns dette er ett aldri så dårlig fra det offentlige, og sende ett sånt brev til ett barn på 9 år addresert til henne. burde vært mitt navn på det, ikke hennes.jeg som anmeldte saken ikke henne.

hun kan jo lese så leste hele brevet.......

Skrevet

Synes det virker som at det offentlige ikke "gidder" å ta tak i ting med mindre de selv er vitne til en ulovelig handling.

Er det slik i denne saken at det er ord mot ord?

Å at de sendte brevet til datteren din er jo absurd. Er vel ikke hun som anmeldte forholdene vel??? Det hadde jeg ringt ned å hørt om dette var vanlig eller en glipp. For vis det var det så burde den ikke skje igjen!!

Skrevet

hei. ord mot ord? nei. bevis på at ting skjedde med henne, gutta har innrømt....

skla ringe politi jeg og snakke med de ang de sendte brevet til jenta mi...

Skrevet

Hva er det faren nå står sterkere med? Han har jo tydligvis vist at han ikke klarer å ta vare på datteren sin. (har lest en del av det du har skrevet før).

Det du kan sjekke er om ikke du kan få en representant fra barnevernet til å være til stede under samvær for at datteren din skal føle seg trygg. Og motsier han seg det så blir jo det hans problem, da viser jo han at han er lite sammarbeidsvillig.

Skrevet

HEI.vært i kontakt med barnevern og de mener saken må fortsette hos familievern kontor.faren har henne med seg to timer i uka, men ikke til det huset. du sier noe der ja, lurer på hvordan han skal beskytte henne, når han klarte og overse dette her som skjedde. men og sitte i møte med han og familie vern er ikke lett. har to ganger igjen og sitte med de, så overtar advokat, jeg gir meg ikke , ho skal IKKE til de gutta eller inn i det huset.

Han er ikke villig til og ha henne andre steder til overnatting heller.

Snakket med politi i sta, og hele saken er sendt til barnevern der guttene bor.. De får hjelp men ikke lille jenta her..

uansett hvor og når jeg snakker med han, så er det jo bare jeg som har kjørt saken altfor langt, istede for og ta det oss imellom. men ting hadde stilt seg LITT annerledes hadde han tatt tak i dette NÅR dette skjedde, ikke bedt hun om og holde dette som en hemmelighet.

Men ser fram til familievern møtene er over, for etter regler må mann gjennom 3 møter og deretter kan advokat overta.

vanskelig situasjon dette. hva er best for barnet osv. så klart og IKKE miste pappa for ho er glad i han, i hennes øyne er det ikke han som har gjort noe galt, hun ser det når hun blir eldre..

men faktisk nå om dagen sier jenta mi at ho bil til pappa og gutta, men IKKE sove der. men jeg sier nei. hun er altfor liten til og kunne bestemme hva som er rett, barn er lojale, redd for og såre...

nå er saken henlagt, så kan ikke ødelegge etterforskninga mer. så nå er avisa klar pga helse vesen oppe i dette, som ikke kan gi henne hjelp...

Skrevet

De har innrømt det ja, hmm da skjønner jeg ikke hvordan du kan bli tvunget til å sende henne dit.

Hva mener advokaten din da? Han kan umulig syns dette er riktig.

Hva med å møte pappaen med advokatene deres å komme frem til å en løsning sammen?

Skrevet

hei charlie. fordi han på 13 var ikke straffemessig, han på 16 ja, men pga min datter ikke klarte åpne seg i dommer avhøret, så er det mangel på bevis.men to møter til på megling så overtar advokaten. MEN. hva skal jeg sak søke han for egentlig, tenker jeg på, jo for kraftig omsorgsvikt av faren, og han har da som advokat sa, valget om og begynne og ha henne ALENE i samvær, eller kutte ut. vet jo hva han velger da. Ikke sin datter...

sittet og tenkt og tenkt i kveld hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal gå fram, skal jeg la henne begynne og dra ditt? kun på dag tid? uff er en vanskelig situasjon, som må oppleves tror jeg .....

Ang jenta mi så er jeg bekymret, ho har hatt en lang periode hvor hun har vært bra, "normal " men de to siste dagene har hun kommet hjem fra skolen og har tisset på seg. spurt henne om hun ikke kunne gå på do før hun går hjem, men da måtte hun jo ikke, det bare kommer mamma, jeg spør så klart hva hun tenker på, om det er noe vondt osv, men hun er lukket, sier bare, at hun har litt vondt i nakken bare.

ringt igjen til bupp i dag. men fortsatt så er det ventelister, blir bare lagt til saken at det haster.

men nå skal advokaten begynne med bupp...

Skrevet

Om faren er klar over hendelsene å ikke forstår at datteran hans ikke ønsker å tilbringe tid sammen med disse guttene så burde han respektere det! På meg virker det som om han bare ønsker samvær på sine premisser å driter i at datteren føler seg utrygg.

Klart det blir mer stress for han å samvær en annen plass, men himmel og hav, hva forventer han da?

Ufattelig vanskelig situasjon dette her. Skjønner egentlig ikke hvor folk for det fra at mor leder 1-0 mot far når det gjelder samvær. Noen fedre skal jo ha samvær plasser barna ikke er trygge uannsett hva! De er egosentriske å tenker bare på seg selv.

Jeg syns ikke du skal sende henne hjem til de nei, hvorfor kan ikke far ha samvær andre plasser? Forresten er dette sønner av fra fra et tidligere forhold eller noe? Har han de 100% da eller?

Synes det er grusomt at de forventer at et lite barn skal åpne seg for en hun ikke kjenner eller flere for den saks skyld. Hva med å la henne fortelle hva som har skjedd med deg og advokaten din tilstede med båndopptaker?

Han kutter vel ikke datteren ut dersom han ikke får ha samvær med henne når guttene er tilstede? Han er vel ikke så egoist?

Skrevet

Kan forklare litt om hvorfor det er hun som fikk brevet og ikke deg. Det er du som er melder, rett nok, men det er hun som er den fornærmede i saken, derfor sendes det til henne... Men er helt enig med deg, burde ikke skjedd i slike saker som dette.

Føler med deg. Stå på ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...