Maud Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Har sjekket bokhylla og foreslår Goffman E (1959): "The presentation of self in everyday life", New York: Doubleday. Høres ikke det bra ut?
dritgrei hei hei! Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 hei maud, ja det høres fint ut... nå er jeg en idiot på engelsk faglitteratur... eller rettere sagt, jeg har verdens største sperre på det faktisk, men det høres fint ut. hvis du gidder så kan du sjekke om den har et kapittel som omhandler teater-metaforen hans.... :-) det hadde vært stas. du er en engel! :-)
Maud Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Beklager, det kan jeg ikke hjelpe deg med. Har ikke Goffman originalt, fant ham i sosialpsykologiboka fra grunnfag. Der omtales teater, scener og roller og det refereres til Goffman i nevnte bok. Lenger kan jeg ikke ta deg...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 hehe du er grei uansett... jeg skal se om jeg finner den boka i morgen jeg... lite jeg får gjort nå i ettermiddag, men i morgo... då skal du sjå det blir ansleis.... :-) takk maud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå