Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 De som jeg har funnet må du liksom ha litt pupp...kunne tenkt meg noen med spil og litt innlegg!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Kappahl har noen med spile, men om det er innlegg i de vet jeg ingenting om. Jeg så tilfeldigvis på noen der tidligere i dag.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg var undertøys ansvarlig i butikk for et par år siden. Pga stor etterspørsel hrte jeg med leverandør hvorfor det var så få amme bh-er med spile. De fortalte at det er forstyrrende for melkeproduksjonen med spile bh når man ammer.. Vet ikke hvor riktig det er, men det var hvertfall det jeg lærte da..
**My little Miss drama and I** Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Åh en slik vil jeg å!! Klarer ikke de der tynne ekle.. har ikke så mye å fylle de med:-)
Cygnusalia Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Jeg har to kjempegode fra forrige gang. Kjøpte de på Cubus og de er av merket Triumph og koster 349,- (tror jeg). Har sett at de har dem nå også så jeg skal iallefall kjøpe. De henger ikke sammen med resten av undertøyet, men i egne hyller for mammatøy.
Skilpadden Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Min erfaring fra forrige amme-periode er at man får veldig mye pupp, og med innleggene i tillegg, kunne min tidligere B-cup få Aylar til å bli sjalu...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 sparkjøp har iallefall med spiler, men vet ikke om det er noen innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå