Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Vi skulle omskjære gutten vår, men jeg ombestemte meg i siste sekund. Nå angrer jeg på at vi ikke gjorde det. Gutten vår er nå 2 år. Det er vel forsent nå?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Nei omskjæring kan gjøres så og si hele livet. Samboeren min forteller at han ikk eble omskjært før han var 5.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Men blir han da lagt i narkose? Og hvor vondt gjør det i ettertid?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg har en gutt som fikk korregert for trang forhud (ikke omskjært). Han bl ed alagt i narkose. Vondt de første dagene selfølgelig. Men fikk resept på paraligin major. Brukte bare 1. Han var 7 da han fikk gjort inngrepet.
Habiba Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 det er ikke forsent nei!! hvor vondt det er vell opp til hvert barn,noen ahr veldig vondt og noen ikke,min bror ble omkjørt i en alder av 3 år pga problemer med forhuden og mamma sa han syklet på tre hjul sykkelen samme dag...mens andre gjerne har vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå