Hermelina Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Av flere grunner: 1. det snør som bare rakkern, og jeg vil hjem før det blir kaos og trøbbel med både t-bane og tog 2. bagen er ikke ferdig pakket og alt jeg skal ha med er ikke vasket, og det er så mange som har begynt å både lekke fostervann og få babyer, så nå må jeg bare bli klar!! Og så er jeg enda ikke ferdig oppdatert på hva som har skjedd her i helga!!
Tess30 Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 nei kom dæ hjem å gjør alt klart!!! Så da e du liksom klar...hehe Har ikkje pakka baggen, klare liksom ikkje knø mæ tel det...
vips-77 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg har jo enda 41 dager igjen, men begynte å vaske klær og annet utstyr i går, og det tar jo litt tid da.... Nei du får komme deg hjem og sitte ytterst på stolen så du er klar, he he
Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 dra hjem!! hehe glad jeg slipper den ekle snøen!! her regner det småj*****... klem!
Hermelina Skrevet 13. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2006 Var godt å komme seg hjem ja! Fysj for et vær! Slapsete og glatt på Blindern og 5-10 cm snø på Lørenskog!! Nå er sofaen inntatt og vaskemaskina satt på : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå