Gå til innhold

Engelsk lesestoff for blivende førstegangsfar


SusieQ-Anna210707+Kasper090409

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en god bok jeg kan gi til min engelske mann som nå skal bli pappa for første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har nettopp bestilt:

 

1 "The Bloke's Guide to Pregnancy"

Jon Smith; Paperback; £4.49

 

Sold by: Amazon.co.uk

 

Den fikk relativt god kritikk på Amazon, men jeg har ikke fått den i posten ennå. Det er vanskelig å velge gode bøker både for oss og mennene synes jeg!

 

Si ifra hvis du kjøper en som du synes var veldig bra.

 

Så gøy at det er en annen førstegangsfødende her med engelsk mann.. Bor dere i Norge eller England?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Du får si ifra om den er god. Selv får jeg ta meg en tur på amazon.co.uk. De er bra på det meste.

Vi flyttet til Oslo tidligere i år. Jeg har bodd i London i tre år og er en av de heldige som klarte å overbevise mannen min om at Norge er best! Så nå holder vi på å etablere oss her i Oslo. Vi er nylig blitt gravide - foreløpig termin 21 juli. Så spennende!

Og dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet til Stavanger i fjor - forloveden min var endelig klar til å møte Norge.. Det har gått bra for det meste, selv om han selvfølgelig savner pubene... og vennene.. Men når man skal ha barn er i hvert fall Norge soleklart best. I Stavanger fikk vi råd til et fint hus med hage og vi har begge ok jobber. Ingen commuting! Jeg bodde i London i 6 år og selv om jeg savner det masse til tider kjenner jeg at jeg har fått roen på meg her i gamlelandet.. Vi har termin 18 juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte like godt den samme boken. Den var jo billig i alle fall.

Det har gått bra for oss også å flytte til Norge. Min forlovede liker Oslo veldig godt. Dessverre har det ikke gått så bra med jobbsøking foreløpig, men han er i alle fall veldig flink til å lære norsk. Så jeg er sikker på at vi får det bra her i Oslo. Uansett hadde jeg bestemt meg for mange år siden at jeg ikke skulle ha barn i England. Sånn sett er vi veldig heldige her i Norge, og vi som har bodd utenlands vet å sette pris på det!

Lykke til med graviditeten! Vi "snakkes" vel her senere. Det er bra å ha noen her inntil man kan fortelle den gode nyheten til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...