Reveenka Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Det er rart, men dette skjer hvert år: Jeg VET at snøen vil komme; de forteller på værmeldingen hvilken dag vi kan vente den - og HVERT ÅR ligger det likt og ulikt ute i hagen og på verandaen og snør ned... Pliiis - si at det ikke er bare hos meg....?
Urtete Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Ja, er det ikke rart??? Et eller annet ligger alltid igjen her også..... :-)))))
Maud Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Vi hadde det sånn sist det kom snø vi, for noen uker siden. Heldigvis er mannen langt mer ryddig når det gjelder sånt. Så da snøen hadde smeltet igjen skjønte han at det kom til å komme ny snø. Han ryddet derfor unna alt, så nå blir ingenting gjemt under snøen.
♥Snulder Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Betyr det at jeg må ta inn terrasseputene da eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Sikkert ikke, det er nok bare sånn luresnø. Bruker ikke å komme på alvor før etter nyttår.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Her har det vært plussgrader og litt yr idag, men der jeg var på treff idag, så datt det noe sånt hvitt ned fra himmelen.......måtte måke av 20 cm snø av bilen før jeg kunne finne døra!!! Sukk...............den vinteren kan gjerne vente på seg litt til for min del......:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå