Gå til innhold

Mosjøen-damer hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Må jo innom å se hvordan det går med dere.Er liksom litt rart at man er ferdig her inne etter nesten å ha vært avhengig av bim i flere måneder =)

I dag er det 3 uker siden Adrian ble født (helt utrolig hvor fort tia går), og vi bare storkoser oss her hjemme.

Han er en skjønn liten gutt som stort sett bare spiser og sover og spiser enda litt til, Favoritt aktiviteten hans er visst å henge i puppen, og det er utrolig hva man kan klare å få gjort med en baby festet til kroppen :) . De siste dagene har han begynt å teste ut stemmen sin litt, har nemlig funnet ut at det går an å lage lyder uten at man gråter, så nå hender det titt og ofte at han kommer med små "rop" .

Vi er forresten noen "damer" fra Mosjøen som hadde tenkt å prøve å få til noen barsel treff. Er jo litt koselig å komme seg ut å møte andre i samme situasjon.

Hadde tenkt å prøve å få til et treff i Desember en gang.Så hvis noen er interessert i å bli med så si i fra.

Har prøvd å endre nicket mitt menfår bare opp en error melding, så jeg får nok være "høygravid" litt til. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Koselig at du hilser på=) Høres ut som dere har det koselig ja! Gleder meg sånn!!!!

Ruger anda...hehe...bare 7 dager til termin. Vil ha ut baby nå!!! Men gruer meg også..Heh...er vel helt vanlig det.

Skrevet

Hehe kjenner meg igjen ja, gikk og venta og venta og da det plutselig satte i gang var jeg liksom ikke helt klar alikevel. Med bare 7 dager igjen kan det jo skje når som helst. Krysser fingrene for at du får hilse på babyen din snart xxxxxxxxx

Er nesten overbevist om at det å gå i trapper (spesielt nedover) fikk litt fart på modningen, gikk nemlig opp og ned trappene her hjemme x antall ganger de siste dagene før fødselen.

Skulle du føde her i Mosjøen, og er dette din første?.

Skrevet

Ja. Skal nok føde her etter planen ja. Håper bare alt går som det skal. Er min første ja..

Skrevet

Heisann Lillnita. Så koslig at du titter innom da. Her oppi nord er det slitsomme dager/uker. Er på kontroller 2 ganger i uka, og sitter å snufser og av og til tørker tårer om kvelden. Er blitt mindre fostervann, så det er ikke noe behagelig når ungen vrir på seg. Har i alle fall fått beskjed om at ungen skal ut i uke 36 uansett (er nå 33+3) og er en lettelse bare det, men håper egentlig på å få ut ungen litt før det også. Blir gal av å gå slik i lange tider.

Er jo fint dere koser dere masse. Er helt utrulig hvor fort tiden går ja. Synes heller ikke det er lenge siden du satt her på bim og klaget på at ting var sånn smått i gang og du ikke var klar =P Men gikk jo fint allikevel da.

Skrevet

just_me tipper alt går fint under fødselen, synes de ansatte på føden her i Mosjøen var fantastiske damer alle sammen så bare husk å nyt tiden der. vet du om det blir gutt eller jente?

verrei huff det hørtes ikke noe morsomt ut, er jo bra at de kontrollerer såpass ofte da,men de ser vel på fosterlyden at babyen din fortsatt har det bra der inne vil jeg tro siden de ikke vil ha den ut før.

Skal fødselen settes i gang eller blir det keisersnitt?

Skrevet

Alt av blodgjennomstrømninger og CTG måles hver gang og de er bra, og ser ut som ungen trives der den er ja. Blir nok keisersnitt da det er for lite fostervann til at de tør å sette i gang, og ungen ligger også i seteleie (for lite til å kunne snu seg rett vei), så jeg føler nok at det er best å ta den ut med keisersnitt =)

Skrevet

verrei da får du jo ny baby før jul i hvertfall:)

Hva sier de om størrelsen på babyen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...