Gå til innhold

Når går dere til legen?


MathildeC

Anbefalte innlegg

Dette er vår første, og jeg er veldig usikker på når jeg skal gå til legen for første undersøkelse. Nå er jeg jo i uke 6 ifølge BIM. Hva har dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanlig å foreta den første undersøkelsen mellom 8. og 12. uke. Jeg har min første undersøkelse i uke 10. Ringte og sa datoen for første dag av siste mens, dermed fikk jeg en "passende" dato:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen i dag, men skal på nytt igjen den 19 desember og da e æ i uke 11. Var vell egentlig bare for å ta blodprøver. Litt spennende da. Men dæm sir at man skal gå til legen mellom uke 8 og12. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde første time allerede da jeg var 5+1, mend dette pga. en tidlig SA. Denne gangen ser alt bra ut, neste kontroll blir 8+1...

 

Heter du Sonia med -i- ??? Da er du i så fall navnesøsteren min!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen allerede i 2 uke jeg, ville lissom få det årntli bekrefta;P Skal tilbake 20 desember,er da ca i uke 12,og da skal vi ta blodprøver og alt det der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vi ha med urinprøve på første legetime??

Jeg har fått graviditeten bekreftet fra urinprøve fra legen... Det er så lenge siden jeg har gjort dette , at jeg husker ikke hvordan slikt ble gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal 4desember.. :) Da er jeg 7+ noe...

 

2barnsmammasnart: jeg fikk beskjed om å ta med urinprøve... Men om du alt har fått bekrefter graviditeten av lege, så vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde time tidlig--4+2. De tok urinprove og underlivsundersoekelse, samt HCG blodprove. Men de fleste testene kan de ikke ta foer neste undersoekelse. Det blir i 8 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sonia!

 

Gratulerer! Jeg skal til 1. kontroll i midten av uke 8 hos legen min. Hun sier det vanligste er mellom 8 og 12.

Så jeg syns du bare skal kontakte legen din,jeg :=) Ofte er det jo litt ventetid på legekontoret også, ihvertfall hos min fastlege!

 

Lykke til og fortell hvordan det går!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...