Gå til innhold

Noen kreative forslag til hvordan fortelle nyheten vår?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo snart jul og vi lurte faktisk på om vi skulle lage en rebus eller bruke UL bilder hvis vi rekker det før jul. Og gi det som en gave til den vi vet kommer til å pakke opp sine gaver sist.

Ihvertfall til de familiemedlemmer som vi ikke skal ha julekvelden sammen med. De andre får nok vite deg dagen før regner jeg med...

 

Noen som har andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..gratulerer så mye med graviditeten...det er bare fantasien som setter stopper for hva du/dere kan gjøre...jeg tegnet en gøyal bebitegning til min mamma,å hun rett og slett forstod ingenting hun trodde det var en spøk...men når det endelig gikk et lys opp for henne var gleden enorm...så det slo godt ann.

eller så kan du ta bilde av graviditetstesten,legge det i en fin ramme og pakke inn,eller UL bilde om du har.

Du kan pakke inn 1 rosa og 1blå bebi sokk,eller en liten lue med blonder på.en smokk,eller lignenede.

Du kan lage et lite fjes med en liten tekst på magen,dra opp kjolen å la alle lese samtidig...(hvilket sjokk og glede)hehe..

ja det fins mange gøye ting man kan gjøre..håper du fikk noen ideer...

 

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste her igår om ei som hadde kjøpt album og limt inn bilde av graviditetstesten, samt UL-bildet på første side.

Også med en oppfordring om at de kommende besteforeldre fyller resten albumet selv, når den lille kommer....

Min pappa er svært glad i (og flink til) å ta bilder, så den ideen skal hverfall jeg kopiere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...